نمایندگان در نامه ای به رهبر معظم انقلاب:

اجازه نمی دهیم از نجابت ملت ایران سوء استفاده کنند

اجازه نمی دهیم از نجابت ملت ایران سوء استفاده کنند
چهارشنبه 19 ارديبهشت 1397 - 14:29

نمایندگان مجلس در نامه ای به رهبر معظم انقلاب تاکید کردند: تحت هیچ شرایطی به دشمنان کشور اجازه نخواهیم داد که از نجابت ملت ایران سوء استفاده کرده و خواسته ­های نامشروع خود را به کشور تحمیل کنند.

العالم ـ ایران ـ سیاسی

جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در پی اعلام دونالد ترامپ مبنی بر اعلام خروج آمریکا از برجام و اعاده تحریم های ظالمانه علیه ایران در نامه ای به رهبر معظم انقلاب تصریح کردند: ما نمایندگان مجلس شورای اسلامی به عنوان فرزندان و سربازان حضرت عالی با گرایش های مختلف سیاسی، ضمن بیعت مجدد با آن رهبر بزرگوار و اظهار بی اعتمادی کامل به دولت عهدشکن امریکا صریحاً اعلام می­ کنیم که تحت هیچ شرایطی به دشمنان کشور اجازه نخواهیم داد که از نجابت ملت ایران سوء استفاده کرده و خواسته ­های نامشروع خود را به کشور ما تحمیل کنند. 
نمایندگان مجلس تاکید کردند: پذیرش برجام توسط ملت بزرگ ایران اهداف مهمی را دنبال می­ کرد که رفع تحریم­ها و گشایش در اقتصاد کشور جزء مهمترین آنهاست.
آنان در این نامه یادآور شدند: به­رغم پایبندی اکید جمهوری اسلامی ایران به مفاد برجام، طرف مقابل و بخصوص دولت پیمان شکن ایالات متحده آمریکا از ابتدای انعقاد این معاهده مهم، همه تلاش خود را برای محروم کردن ملت ایران از دستاوردهای برجام به­ کار بسته و اخیرا آقای ترامپ بحث خروج آمریکا از برجام را مطرح کرده است. 
در بخش دیگری از این نامه نمایندگان تصریح کردند: برجام، نتیجه تلاش های پیگیر دولت محترم و دستگاه دیپلماسی متعهد کشور است و اگر قرار باشد ملت ما از دستاوردها و منافع آن محروم بماند، قطعا مجلس شورای اسلامی، دولت محترم را مکلف خواهد کرد با اقدام متقابل و سخت، دشمن را از عهد شکنی پشیمان سازد. 
به گزارش خانه ملت، نمایندگان مجلس ضمن تأکید مجدد بر وحدت و همدلی همه قوای کشور، از رییس جمهوری ، وزیر امور خارجه و مذاکره کنندگان که در روزهای اخیر، مواضع ملت ایران در نفی هرگونه مذاکره مجدد بر روی برجام را به صورت شفاف و قاطعانه اعلام نموده، تشکر کردند.

پربیننده ترین خبرها