گاردین: اسرائیل همه راکت‌های شلیک شده را رهگیری نکرد

گاردین: اسرائیل همه راکت‌های شلیک شده را رهگیری نکرد
پنج‌شنبه 20 ارديبهشت 1397 - 11:14

یک روزنامه انگلیسی در گزارشی ضمن تکرار این ادعای اسرائیل که ایران در تبادل آتش بامداد پنج‌شنبه میان ارتش سوریه و صهیونیست‌ها دخیل است، اذعان کرد که اسرائیل همه راکت‌های سوریه را رهگیری نکرده است.

العالم - سوریه

روزنامه انگلیسی گاردین در گزارشی درباره تبادل آتش بامداد پنج‌شنبه در جولان سوریه مدعی شد واکنش راکتی سوریه اقدامی از سوی ایران بوده است.

روزنامه گاردین بعد از طرح این ادعا نوشت، جاناتان کونریکاس سخنگوی بین‌المللی و مسئول شبکه اجتماعی ارتش رژیم صهیونیستی به خبرنگاران گفت ارتش رژیم صهیونیستی توانست تعدادی از راکت‌های شلیک شده به  سوی خود را رهگیری کند ولی تمامی آن‌ها را رهگیری نکرده است.

در ادامه گاردین مدعی شده است اگر این حمله تایید شود، اولین بار است که ایران مستقیما به سوی نیروهای صهیونیستی راکت شلیک کرده است و ایران و رژیم صهیونیستی که دو دشمن اصلی هم هستند، به سوی یک جنگ تمام عیار نزدیک می‌شوند.

گاردین هم‌صدا با صهیونیست‌ها شده و سعی دارد حملات راکتی سوریه را اقدامی از سوی سپاه قدس ایران معرفی کند و نوشته است در صورت تایید حمله، ایران درگیری‌هایی را که سال‌ها به صورت جنگ نیابتی بوده،‌ ناگهان شدت بخشیده است و مستقیم راکت شلیک کرد.

روزنامه انگلیسی گاردین در ادامه به نقل از سخنگوی بین‌المللی ارتش رژیم صهیونیستی نوشت، صهیونیست‌ها قبل از این تبادل آتش به روسیه، درباره چنین حملاتی اطلاع داده بود.

ارتش رژیم صهیونیستی نیمه‌شب گذشته به شمال استان قنیطره سوریه حمله کرد که این حملات، علاوه بر واکنش قدرتمند پدافندی ارتش سوریه، با پاسخ سنگین موشکی به ده‌ها مرکز راهبردی این رژیم در جولان مواجه شد.

فارس

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها