بیانیه مهم ارتش سوریه در واکنش به حملات متجاوزانه رژیم صهیونیستی

بیانیه مهم ارتش سوریه در واکنش به حملات متجاوزانه رژیم صهیونیستی
پنج‌شنبه 20 ارديبهشت 1397 - 15:51

ارتش سوریه در واکنش به حملات متجاوزانه ارتش رژیم صهیونیستی به خاک این کشور اعلام داشت: سامانه های پدافند هوایی سوریه با آمادگی بالا توانستند بخش عمده موشک های اسراییلی را سرنگون کند.

العالم - سوریه

در ادامه بیانیه ارتش سوریه آمده است: اصابت شماری موشک های متجاوزین اسراییلی سبب شهادت سه نفر، مجروحیت دو نفر همراه با انهدام یک ایستگاه رادار، انبار مهمات و خسارات مادی به نیروهای پدافند هوایی شده است.

بیانیه فرماندهی ارتش و نیروهای مسلح سوریه درباره حمله ارتش صهیونیستی به این کشور حاکیست که ارتش سوریه در برابر تجاوز اشغالگران ایستادگی نموده و نشانه بیداری و آمادگی آنان برای دفاع از عزت وطن و حاکمیت آن ضد هر نوع تجاوز مشخص است.

سامانه های پدافند هوایی سوریه با آمادگی بالا توانستند بخش عمده موشک های اسراییلی که ضد مواضع این ارتش سوریه شلیک شده بود را منهدم نمایند.

در بیانیه ارتش سوریه بر آمادگی این ارتش برای مقابله با هر تجاوز با تمام مسئولیت و قاطعیت و خنثی سازی تلاش دشمن، برای حمایت از تروریسم تاکید نموده است.

ارتش سوریه همچنین تاکید کرده است: این تجاوزات آشکار فقط باعث موفقیت های بیشتر در زمینه مبارزه با تروریسم در سوریه و اصرار ارتش برای دفاع از این وطن و امنیت شهروندان آن و نابودسازی تروریسم در سوریه خواهد شد. 

پربیننده ترین خبرها