دمشق: مرحله جدیدی از تجاوز علیه سوریه آغاز شده است

دمشق: مرحله جدیدی از تجاوز علیه سوریه آغاز شده است
پنج‌شنبه 20 ارديبهشت 1397 - 17:19

وزارت خارجه سوریه اعلام کرد ورود رژیم صهیونیستی به درگیری مستقیم با ارتش سوریه نشانه آغاز مرحله جدیدی از تجاوز علیه سوریه است که در آن دشمنان اصلی پس از شکست مزدورانشان وارد میدان شدند.

العالم - سوریه

یک مقام رسمی در وزارت خارجه سوریه به خبرگزاری رسمی این کشور (سانا) گفت: در راستای رویکرد خصمانه رژیم صهیونیستی و در واکنش به شکست ابزارهای آن از بین گروه‌های تروریستی، سحرگاه امروز برخی پایگاه‌های نظامی در سوریه هدف حملات موشکی قرار گرفت که سوریه با آن به مقابله پرداخت و اکثر آنها به طور موثر و کارآمد توسط ابزارهای پدافند هوایی ارتش سوریه سرنگون شد.

وی افزود: ورود رژیم صهیونیستی و حامیان آن به درگیری مستقیم پس از اینکه در پس ابزارهای تروریستی خود مخفی شده بودند نشان می دهد که یک مرحله جدیدی از تجاوز علیه سوریه توسط دشمنان اصلی پس از شکست نائبانشان آغاز شده که دلاورمردان ارتش سوریه با همان عزم و اراده و استقامت به مقابله با آنها خواهند رفت و این حق مشروعی است که توسط قانون بین المللی تضمین شده است.

این مسئول وزارت خارجه سوریه تصریح کرد: این رفتار تهاجمی رژیم صهیونیستی در احیای توطئه شکست خورده خود در سوریه موفق نخواهد بود و تنش در منطقه را افزایش می دهد که تهدید جدی برای صلح و امنیت بین المللی است.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها