هفتمین راهپیمایی بازگشت فلسطینیان در «جمعه هشدار» | شهادت دو فلسطینی و مجروحیت 167 نفر در نوار غزه/ زخمی شدن یک سرباز فلسطینی در نزدیکی شهرک «شاقی شمرون»

هفتمین راهپیمایی بازگشت فلسطینیان در «جمعه هشدار» | شهادت دو فلسطینی و مجروحیت 167 نفر در نوار غزه/ زخمی شدن یک سرباز فلسطینی در نزدیکی شهرک «شاقی شمرون»
جمعه 21 ارديبهشت 1397 - 16:34

هزاران تن از ساکنان نوا غزه برای هفتمین هفته پیاپی خود را به مرز با سرزمین اشغالی رساندند تا بر لزوم بازگشت مردم فلسطین به سرزمین خود تأکید کنند.

العالم _ فلسطین اشغالی

این جمعه، هفتمین جمعه از راهپیمایی های بازگشت در مرزهای غزه و درمناطق مختلف کرانه باختری است که جمعه هشدار نام گرفته است.

تظاهرات بازگشت این هفته به علت نزدیک بودن به موعد انتقال سفارت آمریکا از تل آویو به بیت‌المقدس از اهمیت بسیاری برخوردار است و این رویداد توانسته تأثیر خود را بر حضور گسترده فلسطینیان بگذارد.

16:00/ در برخی مناطق نیز درگیری میان جوانان فلسطینی با مأموران صهیونیستی و پرتاب گاز اشک آور و پرتاب سنگ وجود دارد.

16:15/  یک کودک فلسطینی بر اثر اصابت دو گلوله بر ساق پا و دو جوان فلسطینی نیز در شرق شهر غزه به شدت مجروح شده‌اند. یکی از آن دو هنگامی که مشغول برافراشتن پرچم فلسطین در نزدیکی فنس‌های امنیتی بود، مورد اصابت گلوله قرار گرفت.

در مقابل نیز جوانان فلسطینی اقدام به پرواز در آوردن بادبادک‌های آتش‌زا به سمت مزارع ساکنین سرزمین اشغالی کرده‌اند. این بادبادک‌ها در هفته‌های گذشته توانسته خساراتی را به صهیونیست‌ها وارد کند.

16:30/  یک خبرنگار در اثر شلیک گلوله نظامیان رژیم اشغالگر صهیونیستی در شرق خان یونس در جنوب نوار غزه زخمی شد.

18:20/ خبرنگار العالم از زخمی شدن شدید یک کودک از ناحیه سر در شرق البریج در نوار غزه توسط تک تیراندازهای صهیونیستی خبر داد

18:53شهادت یک فلسطینی و مجروحیت 167 نفر در راهپیمایی بازگشت نوار غزه

19:25/ خبرنگار العالم از شهادت دوفلسطینی در خان یونس و جبالبا

19:51/ منابع فلسطینی از زخمی شدن یک سرباز فلسطینی در عملیاتی در نزدیکی شهرک صهیونیست نشین شاقی شمرون خبر دادند

راهپیمایی های بازگشت سی ام ماه مارس گذشته شروع شد و در روز نکبت (اشغال سرزمین فلسطین) مصادف با پانزدهم ماه جاری به اوج خود می رسد.

براساس بیانیه وزارت بهداشت فلسطین در روز چهارشنبه گذشته ، درگیری های میان فلسطینی ها و نیروهای اشغالگر اسرائیلی در نوار مرزی بین باریکه غزه و سرزمین های اشغالی تا کنون به کشته شدن 47 فلسطینی و زخمی شدن 8 هزار و 536 نفر منجر شده است.این خبر در حال تکمیل است...

پربیننده ترین خبرها