روحانی قهرمانی ارزشمند تیم ملی فوتسال بانوان کشورمان در مسابقات جام ملت‌های آسیا را تبریک گفت

روحانی قهرمانی ارزشمند تیم ملی فوتسال بانوان کشورمان در مسابقات جام ملت‌های آسیا را تبریک گفت
شنبه 22 ارديبهشت 1397 - 21:44

رئیس جمهور در پیامی قهرمانی ارزشمند تیم ملی فوتسال بانوان کشورمان در مسابقات جام ملت‌های آسیا را نشان دیگری از پویایی، توانمندی و شایستگی بانوان و دختران عزیز این مرز و بوم دانست.

العالم - ایران / ورزشی

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور در پیامی قهرمانی ارزشمند تیم ملی فوتسال بانوان کشورمان در مسابقات جام ملت‌های آسیا را نشان دیگری از پویایی، توانمندی و شایستگی بانوان و دختران عزیز این مرز و بوم دانست و ابراز امیدواری کرد که با توجه بیشتر مسئولان ورزشی، شاهد تداوم این مسیر بالنده و امیدآفرین، در سایر رشته‏‌های ورزشی بانوان باشیم.

در این پیام آمده است: قهرمانی ارزشمند تیم ملی فوتسال بانوان کشورمان در مسابقات جام ملت‌های آسیا برای دومین بار پیاپی و طنین سرود ملی جمهوری اسلامی ایران، موجب شادمانی هموطنان ورزش‌دوست گردید.

این پیروزی شیرین، نشان دیگری از پویایی، توانمندی و شایستگی بانوان و دختران عزیز این مرز و بوم است که امیدوارم با توجه بیشتر مسئولان ورزشی، شاهد تداوم این مسیر بالنده و امیدآفرین، در سایر رشته‏‌های ورزشی بانوان نیز باشیم.

اینجانب کسب این موفقیت ارزنده را به عموم مردم ایران تبریک می‌گویم و از تلاش‌های مربیان و دست‌اندرکاران این رشته ورزشی، به‏‌ویژه از قهرمانان تیم ملی‏ فوتسال بانوان، تشکر می‌کنم. سربلندی همیشگی جوانان ایران اسلامی که مهمترین سرمایه‌های کشور عزیزمان هستند را از خداوند بزرگ مسألت دارم.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها