رقابت رامنی و اوباما در وفاداری به صهیونیست

رقابت رامنی و اوباما در وفاداری به صهیونیست
يکشنبه 15 مرداد 1391 - 09:27

نويسنده و تحليلگر سياسي عرب پيش بيني کرد که روابط نزديک ميت رامني نامزد جمهوري خواهان آمريکا در انتخابات رياست جمهوري اين کشور با نخست وزير رژيم صهيونيستي باعث افزايش احتمال پيروزي وي در انتخابات آتي است.

"ماهر سلوم" نویسنده و تحلیلگر مسائل سیاسی روز یکشنبه در گفت وگو با برنامه این هفته "العین الاسرائیله" (از نگاه رسانه های اسرائیل) شبکه خبری العالم، گفت: همواره در آستانه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، نامزدهای انتخاباتی برای اثبات حسن نیت خویش نسبت به رژیم صهیونیستی فعالیتهای گسترده انجام می دهند.
سلوم پیش بینی کرد که میت رامنی نامزد حزب جمهوری خواه با توجه به روابط مستحکمی که با نتانیاهو رئیس کابینه صهیونیستی دارد، از شانس بیشتری برای پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری برخوردار است.

همزمان با نزدیک شدن به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، رقابت میان نامزدهای انتخاباتی برای جلب رضایت رژیم صهیونیستی به اوج خود رسیده است و باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا و میت رامنی نامزد انتخابات ریاست جمهوری، در راستای جلب رضایت رژیم صهیونیستی و لابی صهیونیستی در آمریکا از هیچ اقدامی فروگذار نمی کنند.

هفته گذشته میت رامنی برای جلب حمایت لابی صهیونیستی به سرزمین های اشغالی سفر کرد و همزمان با سفر وی باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا برای خنثی کردن سفر رامنی لایحه ای در افزایش حمایت های نظامی از رژیم صهیونیستی امضاء نمود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبری العالم،گزارشگر کانال 10 تلویزیون رژیم صهیونیستی گفت: میت رامنی با اظهاراتش در تأکید بر حمایت از اسرائیل، مسؤلان تل آویو را خرسند کرد.

گزارشگر کانال 10 تلویزیون رژیم صهیونیستی، افزود: 3 ماه به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا بیشتر نمانده است و رقابت میان نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری این کشور برای جلب رضایت اسرائیل به اوج خود رسیده است.

در حالی که نظرسنجی ها از پیشتازی اوباما در مبارزات انتخاباتی آمریکا خبر می دهند، میت رامنی نامزد جمهوری خواهان آمریکا در اتخابات ریاست جمهوری، برای برای تاثیرگذاری بر صهیونیستها و کسب حمایت های لابی های صهیونیست به تل آویو سفر کرد.

پربیننده ترین خبرها