اعلام نتایج انتخابات عراق در سایر استان‌های باقی‌مانده

اعلام نتایج انتخابات عراق در سایر استان‌های باقی‌مانده
سه شنبه 25 ارديبهشت 1397 - 00:57

کمیسیون انتخابات عراق بامداد سه شنبه نتایج رای‌گیری در سایر استان‌های باقی‌مانده این کشور را اعلام کرد.

العالم-عراق

کمیسبون انتخابات عراق که بامداد دوشنبه نتایج اولیه انتخابات پارلمانی در 10 استان این کشور را اعلام کرده بود، بامداد امروز سه شنبه، نتایج سایر استان های باقی مانده را اعلام کرده است.

سخنگوی کمیسون انتخابات عراق اعلام کرد که در استان نینوی، ائتلاف النصر به ریاست حیدر العبادی در رتبه نخست قرار دارد و حزب الدیمقراطی و الوطنیه به ترتیب در رتبه های دوم و سوم قرار دارند.

سخنگوی کمیسیون انتخابات افزود: در استان صلاح الدین نیز حزب قلعه الجماهیر در رتبه اول قرار دارد و ائتلاف الفتح به ریاست هادی العامری و الوطنیه به ریاست ایاد علاوی در رده های بعدی قرار دارند.

ائتلاف سائرون به رهبری مقتدی صدر نیز در نجف اشرف اول شد و الفتح و النصر و الحکمه به ترتیب در رتبه های بعدی قرار گرفته‌اند.

در اربیل نیز حزب الدیمقراطی الکردستانی به ریاست مسعود بارزانی در رده نخست قرار گرفته و الاتحاد الوطنی و الجیل الجدید در رتبه های دوم و سوم جای گرفته اند.

در استان میسان نیز سائرون در رتبه اول و الفتح و الحکمه و النصر، رتبه های دوم و سوم و چهارم به دست آوردند.

در سلیمانیه، اتحادیه میهنی کردستان اول شد و احزاب التغییر و الجیل الجدید در رتبه های دو و سوم قرار گرفته‌ند.

ائتلاف سائرون به رهبری جریان صدر عراق نیز در شش استان از 10 استانی که بامداد دیروز نتایج آن اعلام شده بود، اول شد و ائتلاف الفتح به ریاست العامری و نزدیک به الحشد الشعبی در چهار استان در صدر قرار گرفت.

 

پربیننده ترین خبرها