پیامی که یک شهید فلسطینی به مردم ایران و سردار سلیمانی فرستاده بود + فیلم و ترجمه

چهارشنبه 26 ارديبهشت 1397 - 09:13

«احمد العوینی» از شهدای روز نکبه در غزه در پیامی از مردم ایران و فرماندهان نظامی ایران خواسته بود که بیش از پیش به حمایت تسلیحاتی و مالی از ملت فلسطین بپردازند.

العالم - فلسطین

شهید «احمد عبدالله عبدالله العوینی» روز دوشنبه 24 اردیبهشت توسط جنایتکاران رژیم اشغالگر صهیونیست به شهادت رسید، این شهید بزرگوار بهمن سال گذشته در پیامی ویدئویی برای کنفرانس حمایت از قدس از ملت ایران درخواست کرده بود بیش از پیش  به حمایت تسلیحاتی و مالی از ملت تحت محاصره فلسطین بپردازند؛ پیام شهید «احمد عبدالله عبدالله العوینی» را  ادامه می توانید مشاهده کنید:

این پیام جوانان باریکه غزه به دانشجویان ایرانی است که در کنفرانس حمایت از قدس که در شهر مشهد برگزار می شود، گردهم آمده اند، از خداوند مسالت می کنیم که ما و شما را هر چه زودتر پیروزمندانه وارد شهر قدس کند.

قدس جایی است که پیامبر اسلام (صلی الله علیه و آله) از آن به معراج رفتند و شهری بسیار مقدس است و روشنی چشم مسلمانان واقعی و انقلابیون سراسر جهان می باشد. قدس بزرگترین، پُرجمعیت ترین و مهم ترین شهر فلسطین است و پایتخت همیشگی و یکپارچۀ ملت فلسطین و دیگر ملت های مسلمان با دو بخش شرقی و غربی خود باقی خواهد ماند.  

من برادر شما احمد العدینی از باریکۀ غزۀ تحت محاصره هستم . من از شما می خواهم که بیش از پیش به حمایت تسلیحاتی و مالی از ملت فلسطین بپردازید تا این ملت بتواند به انقلاب و مقاومت خود ادامه بدهد . همۀ تجارب تاریخی نشان داده است که این دشمن (رژیم صهیونیستی) فقط زبان خون و جنگ را می فهمد.

درود و سلام من به کشور و ملت ایران و فرمانده قاسم سلیمانی و دیگر فرماندهان ایرانی.

با تشکر

به گزارش العالم، روز دوشنبه همزمان با هفتادمین سالگرد «روز نکبه» و همچنین انتقال سفارت آمریکا به قدس شریف 61 فلسطینی به شهید و بیش از 2800 نفر مجروح شدند، روز گذشته نیز دو فلسطینی دیگر به شهادت رسیدند. 

214

پربیننده ترین خبرها