بعد از نمازجمعه این هفته تهران انجام می‌شود

تظاهرات خشم تهرانی ها علیه آمریکا و رژیم صهیونیستی

تظاهرات خشم تهرانی ها علیه آمریکا و رژیم صهیونیستی
چهارشنبه 26 ارديبهشت 1397 - 20:11

روزه داران تهرانی پس از نماز جمعه این هفته تظاهراتی در محکومیت انتقال سفارتخانه اسراییل به بیت المقدس برگزار خواهند کرد.

العالم - ایران/ سیاسی

 به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نمازگزاران تهرانی پس از اقامه نماز جمعه این هفته  28 اردیبهشت ماه 1397 در محکومیت اقدام آمریکا درخصوص انتقال سفارت این کشور از «تل‌آویو» به «بیت‌المقدس» همراه و همگام سایر پایتخت های برخی از کشور های اسلامی راهپیمایی می کنند.

 این راهپیمایی پس از اقامه نمازجمعه و هم زمان با دومین روز از ماه مبارک رمضان برگزار می شود و نمازگزاران جمعه تهران این اقدام غاصبانه آمریکا و رژیم صهیونیستی را محکوم خواهند کرد.

برپایه این خبر، این تظاهرات در محکومیت جنایات وحشیانه رژیم غاصب اسرائیل و شهادت مردم مظلوم فلسطین و محکومیت انتقال سفارتخانه آمریکا به قدس شریف جهان اسلام خواهد بود و مردم مومن تهران فریاد اعتراض به این جنایات سر خواهند داد.

همچنین روز جمعه پایتخت های برخی کشورهای اسلامی شاهد خشم انقلابی ملت های آزاده و مسلمان خواهد بود و مردم مومن و انقلابی تهران نیز همگام با مسلمانان و آزادی خواهان جهان پس از نماز جمعه از دانشگاه تهران به سوی میدان انقلاب تظاهرات خواهند داشت.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از مردم روزه دار تهران دعوت کرد باشکوه هرچه تمام تر در این مراسم شرکت نموده و ضمن اظهار هم دردی با ملت فلسطین بر ادامه مبارزه تا آزادی قدس شریف تاکید کنند.

فارس

پربیننده ترین خبرها