نماینده انگلیسی: درباره جنایات اسرائیل تحقیق شفاف انجام شود

نماینده انگلیسی: درباره جنایات اسرائیل تحقیق شفاف انجام شود
پنج‌شنبه 27 ارديبهشت 1397 - 04:36

نماینده مجلس عوام انگلیس با انتقاد از مواضع دولت انگلیس در قبال فجایع اسرائیل گفت: دیگر زمان آن نیست که فقط اعلام شود دو طرف خویشتنداری کنند.

 

العالم - اروپا

به گزارش خبرگزاری صد او سیما از لندن، کارولاین لوکاس نماینده پارلمان و رهبر حزب سبزهای انگلیس در تجمع اعتراضی به جنایات رژیم صهیونیستی و فتنه امریکا در انتقال سفارتخانه اش به قدس اشغالی افزود: باید درباره کشتار وحشتناک مردم فلسطین تحقیقی مستقل و شفاف انجام شود.

وی با بیان اینکه این تحقیق باید اغاز کار باشد گفت: آنان که آمر و عامل کشتار مردم بی دفاع فلسطین بوده اند باید پاسخگو باشند و درباره این جنایات حساب پس دهند.

این نماینده مجلس عوام انگلیس همچنین با انتقاد از رویکرهای رئیس جمهور امریکا و پشتیبانی هایش از اقدامات رژیم صهیونیستی افزود: رئیس جمهور ترامپ باید از تشویق اسرائیل دست بردارد و ما نیز روزی که به لندن امد به او خواهیم فهماند که نظرمان درباره سیاستها واقداماتش چیست.

علاوه بر قشرهای مختلف مردم، دهها نهاد مدنی، صلح طلب و فعالان حقوق بشر ضمن مخالفت شدید با دعوت از ترامپ تاکید کردند همزمان با سفر وی بزرگترین تظاهرات ضد یک رئیس جمهور را در انگلیس به راه خواهند انداخت.

سفرترامپ به انگلیس که متحد ترین کشور اروپایی با امریکا محسوب می شود تا کنون دو بار به علت مخالفتهای گسترده لغو شد اما دولت انگلیس رسما از وی دعوت و اعلام کرد ترامپ 22 تیرماه امسال در یک سفر کاری به لندن خواهد آمد که خشم و نفرت عمومی از این دعوت بار دیگر برانگیخته شده است.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها