فعال بحرینی: آل خلیفه به بیگانگان وابسته است نه ملت

فعال بحرینی: آل خلیفه به بیگانگان وابسته است نه ملت
سه شنبه 17 مرداد 1391 - 15:33

عضو سابق شوراي جمعيت وفاق بحرين، با رد ادعاي وابستگي مردم و مخالفان به بيگانگان تاكيد كرد : اين رژيم آل خليفه است كه برنامه هاي بيگانگان را براي باقي ماندن در قدرت اجرا مي كند.

"ابراهيم المدهون" روز سه شنبه در گفت و گو با شبكه العالم اظهار داشت: بحران بحرين ، از زماني شروع شد كه پاي آل خليفه به اين كشور رسيد.

المدهون افزود: رژيم آل خليفه مردم انقلابي بحرين را به وابستگي به برنامه هاي بيگانگان متهم مي كند؛ در حالي كه واقعيت آن است كه آل خليفه مجري برنامه هاي بيگانگان براي تضمين موجوديت خود در راس قدرت در بحرين است، و به همين سبب پايگاه نظامي آمريكا را در بحرین جای داده است.

وي خاطرنشان کرد: خروج از بحران كنوني در بحرين ، نيازمند اقدام سياسي و خواست مردمي است؛ اراده مردمي فراهم است و همين اراده سرانجام به تغيير خواهد انجاميد.

عضو سابق شوراي جمعيت وفاق بحرين درباره ادعاي رژيم آل خليفه مبني بر همراهي و حمايت اكثريت مردم از پادشاه اين كشور گفت : اگر اين ادعاي رژیم درست باشد ، چرا جرات برگزاری همه پرسي ندارد؟ من مطمئنم كه نتيجه این همه پرسي كاملا برخلاف ادعای آل خلیفه است، زيرا پادشاه بحرين هیچ جايگاه و محبوبيتی در ميان مردم ندارد، و اطرافيان وي را فقط افراد ذينفع و شماري از مزدوراني كه از خارج به بحرين آورده شده اند، تشكيل مي دهند.

المدهون در واكنش به اظهارات وزير خارجه بحرين در خصوص اين كه زمان گفت و گو براي حل بحران در بحرين هنوز فرا نرسيده است، تصريح كرد : ما معتقديم كه اساسا رژيم آل خليفه به گفت و گو اعتقاد ندارد؛ و آمريكا و عربستان و انگليس هنوز دستوري درباره گفت و گو به آن ها نداده است.

7-14:50

26



دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها