آیت‌الله جنتی درگذشت قائم‌مقام شورای نگهبان را تسلیت گفت

جمعه 28 ارديبهشت 1397
09:48
آیت‌الله جنتی درگذشت قائم‌مقام شورای نگهبان را تسلیت گفت دبیر شورای نگهبان با صدور پیامی درگذشت قائم‌مقام این شورا را تسلیت گفت.

العالم ـ ایران ـ  سیاسی

آیت‌الله احمد جنتی با صدور پیامی درگذشت مرحوم محمدرضا علیزاده عضو حقوقدان شورای نگهبان را تسلیت گفت.

متن کامل یان تسلیت آیت‌الله جنتی به شرح ذیل است:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

خبر درگذشت مرحوم محمدرضا علیزاده، عضو باسابقه حقوقدان شورای نگهبان، موجب تأثر و تألم گردید. آن مرحوم از ابتدای انقلاب در جایگاه‌های مهم به خدمت صادقانه به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پرداخت و در سالیان متمادی عضویت در شورای نگهبان، در کسوت حقوقدانی به حفاظت از قانون اساسی همت گماشت و الحق که در این راه، بی‌ادعا، مخلصانه و با دقّت نظر کم‌نظیر تلاش کرد. اینجانب ضایعه مولمه درگذشت آن مرحوم را به خانواده محترم ایشان و سایر وابستگان تسلیت عرض نموده و از خداوند مهربان برای آن مرحوم، رحمت و غفران واسعه و برای مصیبت‌دیدگان، صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می‌نمایم. 

احمد جنتی دبیر شورای نگهبان

مرحوم علیزاده، باسابقه‌ترین عضو شورای نگهبان، پس از گذراندن دوره سخت بیماری شب گذشته در سن 67 سالگی و در اولین روز ماه ضیافت الهی به دیدار معبود شتافت.

0% ...

آخرین اخبار

دیپلماسیِ وحدت؛ استقبال از طرح ایران برای تقویت همگرایی در جهان اسلام


اردن در گذر تاریخ


قهرمانی تیم ملی کشتی ساحلی در پیکارهای جهانی


حسین حناوی: داستان مقاومت و امید پس از نابینایی


بازگشت هیات ایرانی؛ دستاوردهای مهم در مذاکرات سوئیس؛ لبنان در کانون تفاهمات تهران و واشنگتن + فیلم


تمرکز مذاکرات ایران و آمریکا بر پرونده لبنان و اجرای تعهدات آتش‌بس + فیلم


ناگفته های ساکنان کفررمان از کوچ اجباری در زیر آتش دشمن


خروج شتابزده رئیس سابق شاباک از امارات در پی هشدار امنیتی


اهدای پرچم گنبد حرم مطهر حسینی، برای تکریم و بدرقه پیکر امام مجاهد شهید


هیأت ایران محل مذاکرات سوئیس را به مقصد تهران ترک کرد