فراخوان عمومی در فلسطین برای شرکت در مراسم جمعه

فراخوان عمومی در فلسطین برای شرکت در مراسم جمعه
شنبه 29 ارديبهشت 1397 - 15:06

شورای ملی "تظاهرات بازگشت و شکست محاصره" با صدور بیانیه ای عموم مردم فلسطین را به شرکت در تظاهرات روز جمعه با عنوان "به راهمان ادامه می دهیم به رغم محاصره" در روز 25 می 2018 فراخواند

العالم - فلسطین اشغالی

شورای ملی "تظاهرات بازگشت و شکست محاصره" اعلام کرد شهروندان فلسطینی به رغم تمام جراحت ها در تظاهرات "جمعه وفاداری به شهدا و مجروحان" شرکت می کنند؛ این مردم با اهدای جان و خون خود ثابت کردند که راهی را که آغاز کرده اند هرگز پا پس نمی کشند و خون های ریخته شده در تظاهرات میلیونی بزرگ هدر نمی روند بلکه همواره و همه جا گریبان رژیم اشغالگر را خواهند گرفت.

این شورا با صدور بیانیه مطبوعاتی تأکید کرد که دروغ و تزویر و تحریف حقایق تاریخی و جغرافیایی که از سوی دشمن صورت می گیرد هرگز تأثیری در این حقیقت که فلسطین متعلق به ملت فلسطین است ندارد و بازگشت حقی است که هرگز پایمال نخواهد شد.

این بیانیه عموم مردم فلسطین را به شرکت در تظاهرات روز جمعه با عنوان "به راهمان ادامه می دهیم به رغم محاصره" در روز 25 می 2018 فراخواند و تصریح کرد که فعالیت ها و برنامه های این تظاهرات طبق جدول هر روز و هر هفته در طول ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

در این بیانیه همچنین از مصر به دلیل بازگشایی گذرگاه رفح در مقابل ملت فلسطین تشکر کرده و خواستار بازنگه داشتن آن برای همیشه شد.

208

پربیننده ترین خبرها