مدیر کل عتبات سازمان حج و زیارت خبر داد

ارائه تسهیلات ویژه برای اعزام‌های ارزان‌قیمت به عتبات

ارائه تسهیلات ویژه برای اعزام‌های ارزان‌قیمت به عتبات
يکشنبه 30 ارديبهشت 1397 - 08:38

مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت با اشاره به اعزام‌های ارزان‌قیمت به عتبات با هزینه‌ 800 تا 900 هزار تومان از ارائه تسهیلات 500 هزار تومانی برای متقاضیان این سفر خبر داد.

العالم- ایران/ سیاسی 

مرتضی آقایی مدیر کل عتبات سازمان حج و زیارت با  اشاره به اطلاعیه این سازمان درباره اعزام‌های جدید به عتبات، اظهار داشت: بر اساس این اطلاعیه مشتاقان زیارت عتبات عالیات برای اعزام‌های 10 خرداد تا 20 تیر می‌توانند از امروز برای ثبت‌نام در کاروان‌ها اقدام کنند.

وی به کاهش 20 درصدی هزینه‌های سفر به عتبات اشاره کرد و گفت: در این سفرها، اعزام‌های ارزان‌قیمت نیز گنجانده شده است که علاقه‌مندان می‌توانند با پرداخت 800 تا 900 هزار تومان به این سفر نورانی مشرف شوند.

آقایی از ارائه تسهیلات به متقاضیان اعزام‌های ارزان قیمت به عتبات خبر داد و افزود: با توجه به اینکه این سفرها را ویژه افرادی که تمکن مالی کمتری دارند، برنامه‌ریزی کرده‌ایم، تسهیلاتی هم برای آن‌ها در نظر گرفته شده است به طوری که به هر کدام از زائران برای تأمین هزینه سفر 500 هزار تومان وام تخصیص می‌یابد.

مدیر کل عتبات سازمان حج و زیارت با اشاره به نحوه ارائه تسهیلات به زائران عتبات، خاطر نشان کرد: وام 500 هزار تومانی برای اعزام‌های ارزان‌قیمت بدون بهره و با 2 درصد کارمزد(10 هزار تومان) پیش‌بینی شده که اقساط بازپرداخت آن در 12 ماه با مبلغی کمتر 42 هزار تومان است. بر همین اساس افراد با پرداخت 300 تا 400 هزار تومان می‌توانند به عتبات مشرف شوند.

وی هدف از این اقدام را فراهم شدن بستری مناسب برای تمامی عاشقان سفر به عتبات عنوان کرد و افزود: علاقه‌مندان به این سفر و استفاده از تسهیلات آن می‌توانند به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان حج و زیارت یا دفاتر مجاز مراجعه کنند.

در اعزام‌های جدید سازمان حج و زیارت در زمان اعلام شده، زائران 6 شب در عتبات اقامت دارند که سه شب در کربلا، سه شب در نجف و یک شب در کاظمین اسکان می‌یابند.

فارس

 

پربیننده ترین خبرها