کانال ۱۰ تلویزیون رژیم صهیونیستی:

محمود عباس دچار ذات الریه شده و به سختی نفس می‌کشد

محمود عباس دچار ذات الریه شده و به سختی نفس می‌کشد
يکشنبه 30 ارديبهشت 1397 - 17:41

رسانه‌های صهیونیستی گزارش داده‌اند که رئیس تشکیلات خودگردان که امروز در بیمارستان بستری شده، به ذات الریه مبتلا شده و به سختی نفس می‌کشد.

العالم - فلسطین اشغالی

ساعتی پس از آنکه رسانه‌های فلسطینی از بستری شدن «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در بیمارستان خبر دادند، رسانه‌های صهیونیستی از وخامت حال وی خبر می‌دهند.

«باراک راوید» خبرنگار کانال ۱۰ تلویزیون رژیم صهیونیستی در توییتر نوشته است: «دیپلمات‌های غربی به من گفته‌اند که محمود عباس دچار ذات الریه شده و به شدت تب دارد. او به سختی نفس می‌کشد و حالش چندان خوب نیست.»

این سومین بار در هفته‌های اخیر است که عباس در بیمارستان بستری می‌شود. عباس ۸۳ ساله چند روز پیش در بیمارستانی در رام‌الله یک عمل جراحی سبک در گوش میانی‌اش انجام داده است. مشخص نیست بیماری امروز وی به این عمل جراحی مربوط است یا نه.

وخامت حال عباس در حالی از سوی رسانه‌های صهیونیستی گزارش شده که گفته می‌شود «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا قرار است ظرف هفته‌های آینده از طرح موسوم به «معامله قرن» که قرار است مبنای سازش میان تشکیلات خودگردان و رژیم صهیونیستی باشد، رونمایی کند.

عباس مخالف این طرح بوده و از زمان انتقال سفارت آمریکا به بیت‌المقدس بارها علیه واشنگتن موضع‌گیری کرده است. وی با بیان اینکه آمریکا دیگر یک «میانجی بی‌طرف» نیست، هرگونه رایزنی دیپلماتیک با واشنگتن را متوقف کرده بود. آمریکا در واکنش به این رویکرد عباس، او را به شدت برای کناره‌گیری تحت فشار قرار داده بود، اما عباس فعلا زیر بار استعفا نرفته است.

فارس

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها