اظهارنظر جدید رژیم صهیونیستی درباره درگیری جولان؛

32 راکت به جولان اشغالی شلیک شد/ رهگیری تنها 4 راکت/ جنگنده های صهیونیستی در تمام منطقه گشت‌زنی می‌کنند

32 راکت به جولان اشغالی شلیک شد/ رهگیری تنها 4 راکت/ جنگنده های صهیونیستی در تمام منطقه گشت‌زنی می‌کنند
سه شنبه 1 خرداد 1397 - 14:07

نیروی هوایی رژیم صهیونیستی بعد از حدود دو هفته اذعان کرد که در تبادل آتش بامداد پنجشنبه، 32 فروند راکت جولان اشغالی را هدف گرفت و پدافند هوایی سوریه نیز بیش از 100 فروند موشک به سمت جنگنده‌های آنها شلیک کرد.

العالم _ فلسطین اشغالی

فرماندهی نیروی هوایی ارتش رژیم صهیونیستی امروز (سه‌شنبه) اعلام کرد که در تبادل آتش بامداد 10 می (20 اردیبهشت) در بلندی‌های جولان، 32 راکت به سمت اراضی اشغالی شلیک شد.

«آمیکام نورکین» فرمانده نیروی هوایی رژیم صهیونیستی با رد اظهارات سخنگوی ارتش مبنی بر اینکه 20 راکت به سمت جولان اشغالی شلیک شده بود، تاکید کرد تعداد آنها 32 فروند بوده که فقط 4 فروند از آنها رهگیری شد.

به نوشته روزنامه «هاآرتص» نورکین طی سخنرانی در همایش امنیتی هرتزلیا گفت که مابقی راکت‌ها نیز به مناطقی خارج از محدوده تحت اشغال رژیم صهیونیستی برخورد کرده است.

وی همچنین افزود که حین عملیات جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بر فراز سوریه علیه اهدافی که آنها را ایرانی خواند، بیش از 100 فروند موشک TAKA به سمت پرنده‌های آنها شلیک شده است.

نورکین با بیان اینکه رژیم صهیونیستی اولین دولتی است که از جنگنده‌های F-35 ساخت آمریکا در عملیات‌های نظامی استفاده کرده، گفت: «جنگنده‌های F-35 ما برفراز تمام خاورمیانه پرواز می‌کنند و تا کنون دو بار در جبهه‌های مختلف عملیات داشته‌اند».

فرمانده نیروی هوایی رژیم صهیونیستی همچنین تصاویری از گشت‌زنی جنگنده‌های F-35 در روز روشن بر فراز «بیروت» پایتخت لبنان نشان داد.

فارس

پربیننده ترین خبرها