بحرینیها خواهان سرنگونی رژیم آل خلیفه هستند

بحرینیها خواهان سرنگونی رژیم آل خلیفه هستند
جمعه 20 مرداد 1391 - 17:56

فعال رسانه اي بحريني با تاكيد بر پافشاري مردم براي برگزاري تظاهرات مسالمت آميز و سرنگوني رژيم آل خليفه خاطر نشان كرد : مردم ، با راه حل هاي سطحي مخالفند و به دست گرفتن سرنوشت خود را خواستارند.

"عباس بوصفوان" در گفت و گو با شبكه خبري العالم اظهار داشت : رژيم آل خليفه هر از گاهي پيشنهاد گفت و گو مي دهد اما مردم سرنگونی رژیم ديكتاتوري آل خليفه را خواستارند.

وي افزود : گفت و گوهاي مدنظر رژيم فاقد معني واقعي و صرفا جلساتي تشريفاتي است. رژيم آل خليفه آن قدر تاكنون پيشنهاد گفت و گو داده و اين گفت و گوها به شكست انجاميده است كه ديگر حتي از مطرح كردن پيشنهاد گفت و گو هم شرم دارد.

اين فعال سياسي بحريني در ادامه خاطر نشان كرد : آمريكايي ها از نقش عربستان سعودي در بحرين پشتيباني مي كنند و شيوه عربستان در بحرين بر پايه سركوب و راه حل امنيتي و مخالفت با مشاركت مردمي استوار است.

وی افزود: آمريكا از يك سو ادعا مي كند كه مخالف سركوب مردم است اما از سوي ديگر بدون اين كه خود دستي در كشتار مردم بحرين داشته باشد از طريق عربستان ، از سركوب مردم بحرين حمايت و پشتيباني مي كند.

" عباس بوصفوان " در پايان به اظهارات شماري از مسوولان نظير وزير خارجه بحرين اشاره كرد و گفت : تاكنون هيچ زمانی براي گفت و گوي ملي تعيين نشده است اين در حالي است كه وزير دادگستري از طرح تازه اي براي گفت و گو سخن می گوید اما واقعیت این است که

وزير دادگستري و سایر اعضای كابينه دولت بحرين فاقد كارايي لازم براي رسيدگي به امور مردم هستند.

8-15-21

26

 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها