کشف شکنجه گاه مخوف تروریست ها در حجرالاسود توسط ارتش سوریه +فیلم

شنبه 5 خرداد 1397 - 11:45

ارتش سوریه یک درمانگاه صحرایی را در منطقه حجر الاسود که گروه تروریستی داعش از آن استفاده می کرد به همراه تعدادی تونل و زندان – که برای شکنجه شهروندان از آن استفاده می شد – کشف کرد.

العالم - سوریه

ارتش سوریه در ادامه عملیات شناسایی آثار برجای مانده از گروه های تروریستی در منطقه حجر الاسود و اردوگاه یرموک در جنوب دمشق یک درمانگاه صحرایی متعلق به گروه تروریستی وهابی داعش را در منطقه حجر الاسود کشف کردند؛ این درمانگاه مشتمل است بر اتاق عمل، داروخانه، تجهیزات پزشکی مربوط به رادیولوژی و آزمایشگاه؛ گروه های تروریستی در زمان عملیات ارتش سوریه از این درمانگاه به عنوان بیمارستان مرکزی استفاده می کردند؛ اما با حمله ارتش سوریه این درمانگاه از کار افتاد.

یکی از فرماندهان ارتش به خبرنگار العالم در سوریه گفت که ارتش سوریه به هنگام پاکسازی منطقه تعدادی مین و یک درمانگاه صحرایی متعلق به گروه های تروریستی را کشف کردند. همچنین تعدادی سلول انفرادی را هم در زیر زمین کشف کردند که برای شکنجه غیر نظامیان از آنها استفاده می شد.

خبرنگار العالم در سوریه گفت در عملیات پاکسازی مناطق آزادشده توسط ارتش سوریه، در منطقه حجر الاسود مشخص شد که تعدادی از عناصر مسلح از ملیت های مختلف قطری، کویتی و سعودی در این منطقه حضور داشته اند و این امر ثابت می کند که ورود این عناصر و تجهیزات نظامی از این کشورها به جنوب دمشق تسهیل شده است.

همزمان با پاکسازی این مناطق، اهالی نیز پس از تحمل مصائب و آوارگی فراوان با اشتیاق تمام به خانه های خود برگشتند.

208

پربیننده ترین خبرها