شیخ نبیل قاووق:

حزب الله برای پیروزی های بزرگتر آماده می شود

حزب الله برای پیروزی های بزرگتر آماده می شود
يکشنبه 6 خرداد 1397 - 16:13

شیخ نبیل قاووق عضو شورای مرکزی جنبش حزب الله لبنان تاکید کرد مقاومت برای پیروزی هایی بزرگ تر از پیروزی های ماه مه 2000 و ژوئیه 2006 آماده می شود.

العالم - لبنان

وی افزود هیچ ضمانتی برای لبنان در برابر تجاوزهای اسرائیل مگر با چنگ زدن به راهبرد تکاملی که بین ارتش و نیروهای مقاومت ایجاد شود، وجود ندارد.

وی که در مراسم گرامیداشت اسرای آزادشده، به مناسبت جشن مقاومت و پیروزی سخن می گفت تصریح کرد: ما در اینجا در بازداشتگاه الخیام دور هم جمع شده ایم تا تاکید کنیم همواره در راه مقاومت باقی خواهیم ماند.

شیخ نبیل قاووق همچنین یادآور شد: پیروزی ژوئیه سال 2006 بزرگتر از پیروزی ماه مه سال 2000 بود و امروز مقاومت در حال کسب آمادگی های لازم برای پیروزی هایی بزرگتر از پیروزی های ماه 2000 و ژوئیه 2006 است؛ بدیهی است مقاومتی که عرب های آمریکایی را در تنگنا قرار داده است و هر روز روند عادی سازی روابط بین عربستان سعودی و اسرائیل را رسواتر می کند، از سوی آمریکا و اسرائیل و عربستان سعودی هدف قرار داده شود. اما رژیم سعودی از ماجراجویی های غیر قابل پیش بینی درس عبرت نمی گیرد، ماجراجویی هایی که تنها به شکست منجر می شود که از آن جمله می توان به درس عبرت گرفتن از یمن، عراق، سوریه، فلسطین و لبنان اشاره کرد.

وی همچنین گفت: رژیم سعودی امروز از یک فراکسیون پارلمانی در لبنان حمایت می کند که تنها هدف آن رویارویی و تضعیف و محاصره و درگیری با مقاومت و به چالش کشاندن طرح های سیاسی و توسعه طلبانه آن است. عربستان سعودی بار دیگر در ماجراجویی غیرقابل پیش بینی که همان رویارویی با مقاومت است وارد شده است، این در حالی است که نتایج انتخابات پارلمانی را فراموش کرده است. نتایجی که معادلاتی را که به نفع طرح های سعودی و آمریکایی نیست رقم زده است زیرا مقاومت پس از انتخابات پارلمانی، قویتر و با صلابت تر و دارای تضمین های سیاسی شده است.

وی افزود: حزب الله آمادگی دارد با مشارکتی فعال و قوی و هماهنگ در دولت آینده حضور داشته باشد. این مشارکت شکست جدیدی برای طرح های سعودی و آمریکایی در هدف قراردادن مقاومت است.

پربیننده ترین خبرها