شیخ نعیم قاسم:

نتیجه انتخابات پارلمانی لبنان سیلی به آمریکا و اسرائیل بود

نتیجه انتخابات پارلمانی لبنان سیلی به آمریکا و اسرائیل بود
دوشنبه 7 خرداد 1397 - 17:56

معاون دبیر کل حزب الله لبنان گفت: نتیجه انتخابات پارلمانی لبنان سیلی به آمریکا و اسرائیل و اعوان آنها در کشورهای حوزه خلیج فارس بود.

العالم-لبنان

به گزارش النشره، شیخ نعیم قاسم معاون دبیر کل حزب الله لبنان گفت: جدیتی برای حل بحران های منطقه ای وجود ندارد و اساس مشکل در این زمینه آمریکاست.

وی افزود: آمریکا ام الفساد و ام الظلم است که دستاوردی بدست نیاورده است. حملات اسرائیل، تحرکات داعشی ها، حمله عربستان به یمن همه با دستور آمریکا و مدیریت آمریکا و اسرائیل است و دستاوردی نداشته و برعکس محور مقاومت پیروزی های بسیاری به دست آورده است.

نعیم قاسم تاکید کرد: آمریکا خواستار راهکارهایی است که به نفع طرح اسرائیل باشد. در سوریه دولت این کشور و متحدانش پیشروی می کنند و در فلسطین غیر از حرکت مردمی و مقابله با یهودی سازی و راهکارهای اسرائیلی وجود ندارد. در لبنان همه تلاش ها برای شکست خط مقاومت شکست خورده است.

معاون دبیر کل حزب الله لبنان گفت: نتیجه انتخابات پارلمانی لبنان سیلی به آمریکا و اسرائیل و اعوان آنها در کشورهای حوزه خلیج فارس بود. در یمن پایداری اسطوره به نمایش گذاشته شده است.

وی بیان کرد: ما صبور و در عین حال آماده ایم. تهدیدات و توطئه ها بی فایده است. ما سربلند می مانیم و شبانه روز در راستای شکست دادن توطئه ها به خاطر نسل، ملت و آینده مان تلاش می کنیم.

مهر

پربیننده ترین خبرها