سردار یزدی: 2 تیم تروریستی در آستانه سالگرد ارتحال امام خمینی دستگیر شدند

سردار یزدی: 2 تیم تروریستی در آستانه سالگرد ارتحال امام خمینی دستگیر شدند
دوشنبه 7 خرداد 1397 - 21:53

سردار یزدی با بیان اینکه دو تیم را دستگیر کردیم که قصد ایجاد خرابکاری داشتند، گفت: دشمنان می دانند که آمادگی ما چقدر است و قطعا سیلی محکمی خواهند خورد.

العالم _ ایران / سیاسی

سردار محمدرضا یزدی فرمانده سپاه محمد رسول‌الله تهران بزرگ در حاشیه مراسم هماهنگی کمیته‌های برگزاری بیست‌ونهمین سالگرد ارتحال امام خمینی با حضور در جمع خبرنگاران اظهار داشت:‌ به منظور برگزاری این مراسم قرارگاه شهید فهمیده از اواخر سال گذشته آغاز به کار کرد و در سال جاری نیز با 18 کمیته فعال و 19 دستگاه دولتی و وزارتخانه‌ها نیازمندی‌های برگزاری این مراسم تبیین شد.

یزدی با بیان اینکه همه هماهنگی‌ها برای حضور هرچه بهتر زائران در مراسم ارتحال امام صورت گرفته است، افزود: از مردم حاضر در این مراسم  می‌خواهیم تا به منظور برگزاری هرچه بهتر سالگرد ارتحال حضرت امام با کمیته‌ها و نیروهای ما همراهی کنند.

وی در پاسخ به سؤالی در خصوص موضوعات امنیتی این مراسم اظهار داشت: تیم‌هایی از لب مرزهای کشور تا محل برگزاری مراسم همه مسائل امنیتی را تحت نظر دارند و هیچ نگرانی از این بابت وجود ندارد چرا که ما می‌دانیم خصومت دشمنان حد و مرزی ندارد و برای همین آمادگی‌های امنیتی و دفاعی را به صورت کامل فراهم کرده‌ایم.

فرمانده سپاه تهران بزرگ  همچنین از دستگیری دو تیم تروریستی که قصد ایجاد ناامنی در مراسم سالگرد ارتحال امام را داشتند خبر داد و گفت:‌‌ آمادگی ما به صورت صددرصدی است و هرگونه اقدام دشمن باسیلی محکم مواجه خواهد شد.

یزدی با بیان اینکه به مردم اطمینان می‌دهیم هیچ نگرانی به لحاظ مسائل امنیتی وجود ندارد، اظهار داشت: پیش‌بینی می‌کنیم امسال نیز مانند سال‌های گذشته علی‌رغم سختی‌های ماه مبارک رمضان حضور گسترده مردم را شاهد باشیم و پیش‌بینی ما بالغ بر 500 هزار نفر زائر در این مراسم است.

فارس

پربیننده ترین خبرها