سردار سلامی: توسعه موشکی ایران متوقف نمی شود

سردار سلامی: توسعه موشکی ایران متوقف نمی شود
دوشنبه 7 خرداد 1397 - 23:08

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: هیچ کس نمی تواند موشک ها را از ما بگیرد و هر که می ترسد به پناهگاه برود.

العالم-ایران/سیاسی

سردار سرتیپ پاسدار «حسین سلامی» شامگاه دوشنبه در آیین افتتاحیه مسجد امام حسن مجتبی (ع) در دانشگاه افسری و تربیت پاسدار امام حسین (ع) افزود: ما امروز به درجه ای از قدرت رسیده ایم که وزیر امورخارجه آمریکا در 12 مطالبه ظالمانه خود از این عبارت استفاده می کند که ایران باید به حضور خود در منطقه خاتمه دهد و معنای این عبارت این است که ما نمی توانیم و خود ایران به حضورش خاتمه دهد.

وی ادامه داد: وزیر امورخارجه آمریکا گفته که ایران توسعه موشک های بالستیک را متوقف کند، یعنی ما نمی توانیم خودش این کار را بکند.

جانشین فرمانده کل سپاه تصریح کرد: ایران این قدرت و این حضور و نفوذ خود را کنار نمی گذارد، چرا که این نفوذ فیزیکی نیست بلکه این باور و منطق اسلام است که نفوذ کرده است.

سردار سلامی خطاب به پیشکسوتان هشت سال دفاع مقدس و دانشجویان افسری دانشکده امام حسین (ع) گفت: شما مشعل داران این راه هستید و ما ایستاده ایم و می دانیم دشمنان ما نمی توانند کاری کنند و حداکثر کار آنها تحریم است و ایران تحریم پذیر و انزوا پذیر نیست چرا که این کشور غنی و ثروتمند است و آنها خواب آشفته می بینند.

وی در ادامه افزود: سپاه پاسداران که تاثیر معجزه ذهنی امام راحل بود، امروز این شجره مبارکه توسط رهبر معظم انقلاب به درختی تنومند تبدیل شده که شاخه های قدرت آن در تمام جهان رویت شده و قدرتش اعتبار جهانی و تاثیرش در افق های دور دست شرق و غرب عالم دیده شده است.

سردار سلامی گفت: برای دنیای غرب امروز ایران، قابل تصور نبود که بتواند از مرزهای خود عبور کرده جبهه های سرزمین های دور دست برسد و مسلمانان کشورهای دیگر را مسلح و قدرت ببخشد و دشمن را تعقیب و بساط تسلط و سیطره آنان را از بین ببرد.

وی ادامه داد: کسی باور نمی کرد که کشورهای اسلامی تحت تاثیر پرتوهای ایمان جوانان ما به انقلاب اسلامی تکیه کنند و آمریکایی ها که به تعبیر امام راحل هیچ غلطی نمی توانند بکنند، فقط شاهد پیشرفت ما باشند.

جانشین فرمانده کل سپاه ادامه داد: دشمنانی که می خواستند ایران را از جغرافیای عالم محو کنند می بینند که جغرافیای از قدرت در مقابل آنها شکل گرفته و حداقل در بلاد اسلامی جای مانوری برای آنها نمی گذارد.

وی گفت: در حالی که ترامپ از برجام خارج می شود و فکر می کند دنیا با این کارش کن فیکون می شود، روز بعد از آن سرزمین های تحت اشغال رژیم صهیونیستی به آتش کشیده می شود.

سردار سلامی افزود: منحرفان و مزدوران فکری و فرهنگی دشمنان تلاش می کنند در جامعه ناامیدی را منتشر کنند، اما نمی دانند که اگر چه مشکلات در کشور هست اما مردم ما قوی تر و بزرگ تر از این مشکلات هستند.

در آستانه ولادت امام حسن مجتبی (ع) مسجد دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) با حضور جمعی از پیشکسوتان هشت سال دفاع مقدس و خانواده شهدا و دانشجویان افسری این دانشگاه توسط سردار سلامی جانشین فرمانده کل سپاه افتتاح شد. این مسجد بزرگترین مسجد شرق تهران است که گنجایش جمعیتی بالغ بر پنج هزار نفر را دارد.

ایرنا

پربیننده ترین خبرها