طرح نسخه های شفابخش رمضان؛

بیماران بی بضاعت به مدت ۵ روز رایگان ویزیت می شوند

بیماران بی بضاعت به مدت ۵ روز رایگان ویزیت می شوند
سه شنبه 8 خرداد 1397 - 10:11

مدیر روابط عمومی بنیاد بیماری های نادر ایران، از ویزیت رایگان بیماران رنجور و بی بضاعت در صحن امامزاده صالح(ع)، در قالب طرح «نسخه های شفابخش رمضان»، خبر داد.

العالم - ایران

شکیبا پردل با عنوان این مطلب که صحن مبارک امامزاده صالح (ع) امسال نیز میزبان خسته ‌دلانی است که در پی درمان دردهای‌شان هستند، گفت: طرح نسخه های شفابخش یکی از یادگارهای دکتر علی داودیان مدیرعامل فقید بنیاد بیماری های نادر است که برای سومین سال متوالی اجرا می شود.

وی با اشاره به مدت زمان اجرای این طرح که ۵ روز است، افزود: در قالب این طرح، پزشکان متخصص به طبابت بیماران رنجور و بی‌بضاعت می‌پردازند.

پردل ادامه داد: طرح نسخه های شفابخش رمضان (۳) با هدف چکاپ سلامت و ویزیت رایگان به شهروندان تهرانی در صحن امامزاده صالح (ع) از ۹ خرداد آغاز می شود.

وی افزود: در این طرح پزشکان و متخصصان رشته های اعصاب و روان، مغز و ستون فقرات، ارتوپدی، پزشک عمومی و مامایی از ساعت ۱۷ تا ۲۱ روز چهارشنبه به مدت پنج روز، بیماران را رایگان ویزیت می کنند.

پردل، هدف از اجرای این طرح را شناسایی و غربالگری بیماران نادر عنوان کرد که بضاعت مالی برای مراجعه به پزشک را ندارند.

مدیر روابط عمومی بنیاد بیماری های نادر ایران، تاکید کرد: سال گذشته در قالب این طرح، ۲۵ بیمار نادر در بخش ام آر آی، شناسایی و برای درمان به مراکز مربوطه ارجاع داده شدند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها