نتانیاهو: به حملات از غزه با شدت پاسخ می‌دهیم

نتانیاهو: به حملات از غزه با شدت پاسخ می‌دهیم
سه شنبه 8 خرداد 1397 - 14:28

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با بیان اینکه حماس و جهاد اسلامی مسئول شلیک خمپاره و راکت از نوار غزه هستند، گفت ارتش این رژیم با شدت به این حملات واکنش نشان خواهد داد.

العالم - فلسطین اشغالی

«بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی امروز (سه‌شنبه) با تهدید به موج گسترده شلیک خمپاره، راکت و موشک از نوار غزه به شهرک‌های صهیونیست‌نشین، واکنش نشان داد.

نتانیاهو بعد از جلسه اضطراری کابینه امنیتی، گفت: «از نظر ما این حملات از سوی حماس و جهاد اسلامی، بسیار شدید بود و ارتش اسرائیل با قوه قهریه مضاعف به آن واکنش نشان خواهد داد».

به نوشته روزنامه «هاآرتص» وی با بیان اینکه تل‌آویو بهای سنگینی را به هرکسی که بخواهد به آنها آسیب بزند، وارد می‌کند، گفت: «واکنش ما بسیار سخت و شدید خواهد بود».

کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی امروز برای بررسی تبادل آتش بین گروه‌های مقاومت در نوار غزه و واکنش جنگنده‌های این رژیم به حملات، تشکیل جلسه داد.

ساعات ابتدای صبح امروز بود که به اذعان ارتش رژیم صهیونیستی، 28 خمپاره، راکت و موشک از نوار غزه به سمت شهرک‌های صهیونیست‌نشین در جنوب فلسطین اشغالی شلیک شد. جنگنده‌های این رژیم نیز در واکنش به این امر، به چندین هدف متعلق به جنبش مقاومت اسلامی «حماس» در غزه حمله کردند.

آژیرهای هشدار حمله موشکی چند ساعت است که به‌طور ممتد در مناطق مجاور نوار غزه به صدا درآمده و صهیونیست‌ها به داخل پناهگاه‌ها رفته‌اند. ساعتی بعد از موج اولیه شلیک خمپاره‌ها، مجددا 2 راکت دیگر به این مناطق شلیک شد. 

جهاد اسلامی در بیانیه‌ای تاکید کرد پاسخ فلسطین، پیامی واضح با این مضمون است که مقاومت آماده و قادر به مقابله است.

پربیننده ترین خبرها