نمایندگان مجلس خواستار برخورد با متخلف اخلاقی در یک مدرسه شدند

نمایندگان مجلس خواستار برخورد با متخلف اخلاقی در یک مدرسه شدند
سه شنبه 8 خرداد 1397 - 18:19

13 نماینده مجلس در تذکری به وزیران آموزش و پرورش و دادگستری خواستار برخورد جدی و مجازات متناسب درباره وقایع خلاف اخلاق و شرع در یکی از مدارس آموزش و پرورش شدند.

العالم ـ ایران

اکبر رنجبرزاده عضو هیات رییسه مجلس در جلسه علنی روز سه شنبه مجلس شورای اسلامی تذکرهای کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.

رنجبرزاده یادآور شد: روح الله بابایی صالح نماینده مردم بویین زهرا هم به اتفاق 12 نفر از نمایندگان در تذکری به وزیر آموزش و پرورش و دادگستری خواستار برخورد جدی و مجازات متناسب درباره وقایع خلاف اخلاق و شرع در یکی از مدارس ناحیه 2 آموزش و پرورش شدند.
عضو هیات رییسه مجلس گفت: همچنین سید قاسم جاسمی هم به وزیر آموزش و پرورش درباره عدم نظارت وزیر و همکاران وی که باعث فاجعه ای ناگوار و غیراخلاقی در یکی از مدارس تهران شده، تذکر داد.

ماجرا چیست؟

از مدتی پیش خانواده‌های تعدادی از دانش‌آموزان متوسطه اول مجتمع آموزشی غیردولتی معین متوجه رفتارهای غیرعادی فرزندان‌شان شدند و پس مراجعه به روان‌شناس مشخص شد که این بچه‌ها تحت تأثیر مسائل جنسی قرار گرفتند.

پیگیری‌های خانواده‌ها به معاون مدرسه رسید و عنوان شد که معاون به ترویج مسائل جنسی بین دانش‌آموزان پرداخته است؛ نقطه اوج این اتفاق نیز از اردوی دانش‌آموزی در بعد از ایام نوروز عنوان می‌شود.

در این میان دانش‌آموزان تلاش کردند که با تلفن همراه خود، مباحث مطرح شده بین آنها و معاون مدرسه نیز ضبط شود؛ تصاویر فیلم‌هایی که در این مدت در فضای مجازی پخش شده است، رابطه غیر عادی بین معاون مدرسه و  دانش‌آموز را نشان می‌دهد که به راحتی درباره مسائل جنسی صحبت می‌کنند.

البته نکته حائز اهمیت این است که در برخی از فیلم‌ها، دانش‌آموزان تلاش دارند که معاون مدرسه را به توضیح وا دارند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها