گواردیولا: باید به احترام رئال کلاه از سر برداشت

گواردیولا: باید به احترام رئال کلاه از سر برداشت
چهارشنبه 9 خرداد 1397 - 18:31

 «پپ گواردیولا» سرمربی اسبق بارسلونا، با آگاهی از این موضوع که اظهارات ستایش از رئال مادرید به مذاق هواداران آبی اناری پوشان خوش نمی آید، اما در تمجید و ستایش از عملکرد کهکشانی ها در لیگ قهرمانان اروپا درنگ نکرد و گفت: باید به احترام رئال کلاه از سر برداشت.

العالم - اروپا

روزنامه آ.اس اسپانیا روز چهارشنبه نوشت: سفیدپوشان مادرید شنبه شب جاری با پیروزی مقابل لیورپول در فینال لیگ قهرمانان اروپا، برای سومین بار متوالی عنوان نخست این تورنمنت معتبر را از آن خود کردند.
گواردیولا در جریان جشن سالیانه «بنیاد یوهان کرایوف» گفت: «زین الدین زیدان» کار فوق العاده ای انجام داد؛ کاری که رئال کرد بی نظیر است؛ باید به احترام آنها کلاه از سر بردارید؛ در واقع مهم نیست که آن ها شایسته قهرمانی بودند یا نه؛ چرا که انجام چنین کاری، بی نهایت سخت است؛ آن ها کیفیت خود را به رخ همه کشیدند و امیدواریم بتوانیم دست آن ها را از چهارمین قهرمانی متوالی کوتاه کنیم.
سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی در ادامه با اشاره به خداحافظی «آندرس اینیستا» از بارسلونا افزود: بارسا هم فصل بسیار خوبی را پشت سر گذاشت؛ اگر آن ها آنطور که در توان دارند به بازی کردن ادامه دهند، می توانند بازیکنان بیشتری نظیر ژاوی و اینیستا به دنیای فوتبال معرفی کنند؛ آن ها همیشه بهترین باشگاه دنیا باقی می مانند و تصور نمی کنم «دی.ان.ای» (DNA) آن ها تغییر کند.
وی با یک 'نه' کوتاه، مختصر و مفید به شایعات مبنی بر پیوستن ایسکو به جمع بازیکنان منچسترسیتی پایان داد.

ایرنا

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها