قابلیت جست‌وجوی کلیدواژه به نقشه گوگل اضافه شد

قابلیت جست‌وجوی کلیدواژه به نقشه گوگل اضافه شد
شنبه 12 خرداد 1397 - 09:44

سرویس آنلاین نقشه گوگل (Google Maps) قابلیت جدیدی را به پلت‌فرم خود افزوده است که بدین وسیله کاربران می‌توانند کلیدواژه‌های موردنظر خود را در قسمت google reviews جست‌وجو کنند.

العالم - فضای مجازی

سرویس آنلاین نقشه گوگل (Google Maps) که یکی از بهترین، کامل‌ترین و به‌روزترین اپلیکیشن‌های نقشه گوگل در جهان را داراست، حالا با اضافه کردن قابلیت جدیدی به پلت‌فرم خود، می‌خواهد محیط جست‌وجو را برای کاربرانش تسهیل کرده و به آن‌ها این امکان را بدهد تا به راحتی کلیدواژه‌های موردنظر خود را در بخش مشاهده نظرات کاربران برای اماکن مختلف ( google reviews) جست‌وجو کنند.

به عنوان مثال، کاربران ناتوان حرکتی و معلول در صورتی که می‌خواهند به مکان خاصی بروند، می‌توانند در بخش مربوطه به جست‌وجوی کلیدواژه «ویلچر» بپردازند و یا آن دسته از افرادی که گیاهخوارند و به دنبال رستوران و کافی شاپ گیاهی می‌گردند، می‌توانند در قسمت مشاهده نظرات کاربران درباره امکان عمومی مختلف، کلیدواژه « گیاهخواری» یا «vegetarian» را جست‌وجو کرده و کافه رستوران موردعلاقه خود را بیابند.

این قابلیت که در هر دو سیستم عامل اندروید و iOS قابل دسترسی و استفاده است، برای آن دسته از کاربرانی که  به دنبال ویژگی‌های خاصی در امکان مختلف می‌گردند، بسیار مفید، سودمند و کاربردی خواهد بود.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها