رمضان شریف در گفت‌وگو با المیادین:

توانایی موشکی و دفاعی ایران، خط قرمز و غیرقابل مذاکره است

توانایی موشکی و دفاعی ایران، خط قرمز و غیرقابل مذاکره است
شنبه 12 خرداد 1397 - 15:43

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با یک شبکه لبنانی بار دیگر تأکید کرد ایران حاضر به مذاکره بر سر توانایی‌های دفاعی و موشکی خود نیست.

العالم - ایران -سیاسی

 «رمضان شریف» سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و رئیس ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در گفت‌وگو با شبکه «المیادین» تأکید کرد توانایی موشکی و دفاعی ایران، خط قرمز است و تهران به هیچ وجه درباره آن با اروپایی‌ها مذاکره نخواهد کرد.

وی در ادامه به موضوع فلسطین پرداخت و گفت: نسل کنونی فلسطین بر خلاف نسل‌های قبلی بر خود تکیه دارد و راهپیمایی‌های بازگشت بهترین دلیل بر این موضوع است.

رمضان شریف ادامه داد: راهپیمایی‌های بازگشت بر اراده ملت ایران برای افزایش کمک به فلسطینی‌ها ؛ سطح حمایت ما از گروه‌های فلسطینی به سطح تعهد هر کدام از آنها به آرمان فلسطین، آزادسازی قدس و بازگشت آوارگان بستگی دارد.

وی تأکید کرد: نامه اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس به رهبر انقلاب آغاز فصل جدیدی در تعامل سازنده میان ما و گروه‌های فلسطینی است.

دیماه سال گذشته (1396) اسماعیل هنیه در نامه‌ای به حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی با اشاره به ابعاد توطئه بزرگ استکبار علیه قدس و ملت فلسطین با هدف سرنگون‌کردن غزه به‌ عنوان قلعه مقاومت و پایان دادن به مبارزه علیه رژیم اشغالگر و عادی‌سازی روابط حکام وابسته منطقه با آن، از حمایت‌های ملت ایران و هدایت‌های رهبر انقلاب اسلامی از جنبش مقاومت قدردانی کرد 

فارس

پربیننده ترین خبرها