شلیک موشک های مقاومت به گنبد آهنین

 شلیک موشک های مقاومت به گنبد آهنین
يکشنبه 13 خرداد 1397 - 17:13

جنگنده های رژیم صهیونیستی به شماری از پایگاه های نوار غزه حمله کردند.

العالم - فلسطين

نیروهای مقاومت فلسطین نیز موشک هایی به سوی شهرک ها در اطراف نوار غزه شلیک کردند.

مسئولان  صهیونیستی نیز به شلیک دستکم دو موشک به شهرک اشکول و حمله به گنبد آهنین اعتراف کردند.

مناطق مختلف فلسطین اشغالی شاهد افزایش حملات نظامی و امنیتی پی درپی بوده است.

دو پایگاه عین جالوت و قادسیه در غرب خانیونس وابسته به نیروهای مقاومت در جنوب نوار غزه  و پایگاه الحشاشین در شمال غرب رفح و دیگر مناطق در نوار غزه هدف حملات جنگنده های اشغالگران و هواپیماهای بدون خلبان قرار گرفت  به گونه ای که صدای انفجارهای شدیدی در مناطق هدف قرار گرفته شنیده شد بدون اینکه آماری از قربانیان اعلام شود.

در مناطق غلاف نوار غزه از جمله شهرک سدیروت وشوراهای منطقه ای  شاعر هنگیف  صدای آژیر و شلیک موشک از نوار غزه شنیده شد.

برخی منابع فلسطینی نیز از زخمی شدن یک شهرک نشین با ترکش های موشک در یکی از مناطق موازی نوار غزه خبر دادند.  این در حالی است که اشغالگران از شلیک دو موشک به مجتمع اشکول و اعتراف رئیس این مجتمع  مبنی بر ناکارآمدی  سامانه گنبد آهننین در مقابله با موشک های مقاومت فلسطین و دعوت برای بررسی  سامانه جدید خبر داده بودند.

" رامی وحید صبارنه " جوان فلسطینی نیز در کرانه باختری به ضرب گلوله اشغالگران در نزدیکی مسجد ابراهیمی در حین فعالیت با بلدوزر کوچکی به شهادت رسید  اشغالگران این جوان را به تلاش برای زیر گرفتن سربازان صهیونیستی نزدیک یکی از ایست های نظامی در منطقه جابر واقع در الخلیل متهم کردند.

اشغالگران از امدادرسانی  کادر پزشکی به این جوان پیش از شهادتش جلوگیری کردند.

هیات عالی ملی راه پیمائی بازگشت و شکستن محاصره  غزه نیز از ادامه فعالیت ها در روز جمعه آینده با عنوان جمعه قدس خبر داد و از همه موسسات عربی و اسلامی خواست برای حمایت از قدس و مشارکت در بزرگداشت روز جهای قدس  به وظیفه خود عمل کنند .

217

پربیننده ترین خبرها