عضو ارشد حزب‌الله: فلسطین بهای اشتیاق شدید عربستان به آمریکا و اسرائیل را می‌پردازد

عضو ارشد حزب‌الله: فلسطین بهای اشتیاق شدید عربستان به آمریکا و اسرائیل را می‌پردازد
يکشنبه 13 خرداد 1397 - 18:36

شیخ «نبیل قاووق» عضو شورای مرکزی حزب‌الله تأکید کرد که بر خلاف گذشته، جنایات رژیم صهیونیستی با حمایت آشکار برخی رژیم‌های عربی رخ می‌دهد.

العالم - لبنان

شیخ «نبیل قاووق» عضو شورای مرکزی حزب‌الله لبنان با انتقاد از سکوت مجامع عربی در قبال جنایات رژیم صهیونیستی در غزه تنها راه نجات ملت فلسطین را مقاومت دانست.

وی که در جریان یک مراسم عزاداری، صحبت می‌کرد، گفت: حزب‌الله به زودی وارد دولت خواهد شد تا از درون دولت در کنار دوستان و هم‌پیمانانمان جهت جانبداری از تصمیمات ملی در قبال دخالت‌های عربستان و آمریکا، بایستیم.

نبیل قاووق همچنین تأکید کرد که مشارکت فعال حزب‌الله در دولت ضربه‌ای بر برنامه‌ها و طرح‌های عربستان است.

این عضو برجسته حزب‌الله لبنان افزود: سکوت در برابر دخالت‌های عربستان در امر انتخابات و تشکیل دولت، ناپسند و شک برانگیز است.

وی در ادامه به سکوت آل سعود در قبال جنایات رژیم صهیونیستی پرداخت و گفت: این عار و آبروریزی برای عربستان کافی است که اسرائیل جنایت در حق مردم فلسطین را به نهایت رسانده و ملت فلسطین در حال پرداخت بهای اشتیاق شدید عربستان به آمریکا و اسرائیل است.

شیخ «نبیل قاووق» در همین راستا افزود: پیش از این جنایات اسرائیل همراه با سکوت مجامع عربی بود اما امروزه برخی کشورهای عربی این جنایات را حمایت و علیه مردم فلسطین توطئه می‌کنند و به همین دلیل است که آزادی مردم فلسطین به دست پادشاهان و کنفرانس‌های عربی و اسلامی نیست، بلکه به دست مقاومت و موشک‌ها و استراتژی‌هایش خواهد بود.

پربیننده ترین خبرها