تصاویر پیروزی نیروهای یمنی، دروغ رسانه های متجاوز را فاش کرد

تصاویر پیروزی نیروهای یمنی، دروغ رسانه های متجاوز را فاش کرد
يکشنبه 13 خرداد 1397 - 20:25

نیروهای یمنی همچنان در حال ادامه ضد حمله های خود  به ارتش و مزدوران سعودی در ساحل غربی یمن هستند.

العالم – یمن

این نیروها توانستند منطقه الدریهمی را آزاد کرده و 5 پایگاه نیروهای اماراتی و شبه نظامیان مزدور را در منطقه الجاح و اطراف آن منهدم کنند.

برخی منابع پزشکی عدن نیز از شناسایی  52 جسد خبر دادند که بدین ترتیب شمار کشته های  مزدوران  در کمتر از یک هفته به 110 نفر رسید.

تصاویر و عکس های گرفته شده نیز به خوبی ادعای دروغ متجاوزان سعودی در ساحل غربی مبنی بر نفوذ مزدوران هوادار امارات به سوی الحدیده را فاش کرد .

آتش های یمن که بر سر خودروهای اماراتی فرو می ریزد، شاهد دیگری بر شکست های مزدوران در ساحل غربی بوده و اجساد پراکنده کشته ها در میدان نبرد دلیل دیگری بر ناکامی آنان است .

موشک های هدایت شونده  که دغدغه ترسناک مزدوران است خودروهای زرهی اماراتی را منهدم کرد که همه این شواهد لحظه فرار مزدوران از درگیری ها را به خوبی  نشان می دهد.

عملیات ویژه یمن بر ضد متجازوان اماراتی زمینه را برای آزادسازی منطقه الدریهمی از چنگ مزدوران  فراهم کرد  و متجاوزان خود به پیروزی نیروهای یمنی در حمله به این منطقه اعتراف کرده و از کشته شدن 100 مزدور خبر دادند یک منبع پزشکی نیز در عدن از تحویل  52 جسد خبر داد.

عملیات نیروهای یمنی در مناطق ساحلی الجاح در 50 کیلومتری بندر استراتژیک الحدیده امتداد یافت که به کشته شدن 40 مزدور و اسارت 15 نفر دیگر و انهدام 3 نفربرو خودروی زرهی منجر شد .

نیروهای متجاوز در نجران جنوب عربستان نیز در صدد حمله گسترده به سوی صحرای الاجاشر بودند اما این عملیات با ناکامی مواجه شد زیرا یمنی ها در کمین آنان بودند.

یمنی ها فقط به مقابله با حمله در نجران اکتفا نکردند بلکه با حمله غافلگیرکننده ای ،تجمع ارتش سعودی در منطقه السدیس را هدف قرار دادند این حمله با بمباران موشکی و بارانی از گلوله های توپخانه ای همراه بود.

217

پربیننده ترین خبرها