دعوت نهادها و احزاب از مردم برای شرکت در راهپیمایی روز قدس

دعوت نهادها و احزاب از مردم برای شرکت در راهپیمایی روز قدس
يکشنبه 13 خرداد 1397 - 22:05

احزاب و گروههای سیاسی در بیانیه های جداگانه از آحاد ملت ایران دعوت کردند در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کنند.

العالم ـ ایران ـ سیاسی

 در بیانیه جمعیت حامیان آزادی قدس شریف جهانی آمده است: همایش روز قدس، به منزله اعلام مواضع مشترک مردم اقصی نقاط جهان علیه رژیم سفاک و جعلی اسرائیل و بلکه سیطره‌ مشتی صهیونیست دزد و غارتگر بر ارکان قدرت نظام سلطه‌ جهانی است. مشتی یهودی صهیونی که در مسیر سلطه‌طلبی و چپاولگری خود، جهان اسلام و بلکه دنیای بشریت را به خاک و آتش و خون کشیده است.
این بیانیه خاطرنشان می کند: کیست نداند که فرمان انتقال لانه‌ شیطان بزرگ از تل‌آویو به بیت‌المقدس تا کشتار وحشیانه جوانان غیور و بپاخاسته‌ فلسطین در کرانه غربی رود اردن و نوار غزه، کشتار وحشیانه‌ مردم مظلوم یمن و بحرین، دسیسه‌ نابودی زیرساخت‌های برخی ممالک اسلامی توسط تروریست‌های تکفیری، کشتار سیاهان آمریکا به بهانه‌های واهی، انواع توطئه‌ها، فشارها و تحریم‌ها علیه جمهوری اسلامی ایران، از یک کانون قدرت واحد یهودی ـ ماسونی مستقر در آمریکا و اروپا صادر می شود؟
این بیانیه می افزاید: سازمان مردم ‌نهاد جمعیّت حامیان آزادی قدس شریف در آستانه‌ روز جهانی قدس از عموم آزادگان و مسلمانان، به ویژه مردم بیدار و هشیار ایران اسلامی دعوت می‌کند به تبعیت از فرامین حضرت امام راحل و رهبر معظّم انقلاب اسلامی، با حضور و مشارکت خود در این همایش بزرگ بین‌المللی، ضمن اعلام برائت از دشمنان جهانی و در رأس آنها، صهیونیسم و آمریکا، با آرمان آزادسازی قدس و سراسر خاک فلسطین عهد خود را تجدید کنند.
جامعه مدرسین حوزه علمیه قم
در بیانیه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم آمده است: آمریکا و جبهه مزدوران استکبار همه‌ تلاشهای خود را معطوف به این کرده‌اند که با ایجاد اختلافات، با جنگ های داخلی، با ترویج تکفیر و افراطی گریِ انحرافی، امّت اسلامی را از یاد فلسطین غافل کنند. خیانت‌های آشکار کشور‌های مرتجع منطقه و دیکتاتور‌های دست نشانده و بازی انتقال سفارت آمریکا به قدس روزهای خونینی را برای مردم فلسطین رقم زده است. امروز این پاره تن جهان اسلام در آتش حقد و کینه مستکبران می‌سوزد و فریاد استغاثه مظلومان بلند شده است. سکوت و بی‌تفاوتی نسبت به این ظلم و فساد صهیونیستها خیانت و همراهی با کفر و استکبار است.
این بیانیه تاکید می کند: چاره کار فلسطین دست مجامع بین‌المللی و سازمان ملل بی‌خاصیت امریکایی نیست. علاج درد و زخم فلسطین مبارزه و ادامه این انتفاضه‌ها و تظاهرات‌هاست. ایستادگی و مقاومت مظلومانه و مقتدرانه، فلسطین را آزاد خواهد کرد و امید بازگشت قدس به آغوش دنیای اسلام را محقق خواهد ساخت.
حزب مردم سالاری
حزب مردم سالاری هم در بیانیه خود تاکید کرد امسال در شرایطی به روز جهانی قدس نزدیک می شویم که رژیم جعلی صهیونیستی با حمایت دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا، بیش از گذشته نسبت به ملت مظلوم فلسطین گستاخ شده است. انتقال سفارت آمریکا به قدس شریف، زمینه ساز سرکشی هرچه بیشتر رژیم نتانیاهو شده و طی هفته های اخیر شاهد، شهادت و زخمی شدن صدها فلسطینی بودیم که با راهپیمایی مسالمت آمیز خویش خواستار بازگشت به سرزمین اصلی خویش بودند.
این بیانیه می افزاید: هر چند انتفاضه «بازگشت» از سوی رژیم صهیونیستی به شدت سرکوب می شود. اما در واقع، جامعه جهانی بیش از پیش خوی تجاوزگر رژیم صهیونیستی را شناخته و این روزها دولت آمریکا در این قضیه نیز همچون برجام در دنیا ناکام و تنها مانده است.
جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی 
«جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی» نیز با صدور بیانیه ای به مناسبت روز جهانی قدس اعلام کرد است که امسال نیز مانند سال های گذشته همچون مردم ایران در زیر لوای رهبری معظم انقلاب اسلامی روز قدس برای یاری مردم مظلوم فلسطین و نجات قدس شریف از دست طاغوتیان در راهپیمایی عظیم مردم تهران شرکت می نمایند.
در بیانیه این تشکل سیاسی آمده است: مردم ایران، امسال با صلابت و انگیزه بیشتری به خیابان ها خواهد آمد چون شیطان بزرگ بدون هیچ عذری از برجام خارج می شود و اصلا به تعهدات بین المللی پایبند نمی باشد و سفارت خود را به قدس برده تا همه حرمت ها بشکند ومسلمان ها را تحقیر نماید.

پربیننده ترین خبرها