قدس در معرض بدترین تهدیدات اسرائیلی قرار دارد

يکشنبه 13 خرداد 1397
23:13
قدس در معرض بدترین تهدیدات اسرائیلی قرار دارد رئیس کمیسیون قدس در مجلس قانونگذاری فلسطین اعلام کرد که قدس اشغالی در معرض بدترین نوع خطرهای رژیم صهیونیستی قرار دارد.

العالم ـ فلسطین اشغالی

«احمد ابو حلبیه» رئیس کمیسیون قدس در مجلس قانونگذاری فلسطین اعلام کرد که قدس اشغالی در معرض بدترین خطرها و تهدیدات اسرائیلی قرار دارد.

ابوحلبیه تاکید کرد که ادامه حملات و تجاوزات اسرائیلی به مسجدالاقصی خطرناک ترین اقدامات متجاوزانه رژیم اشغالگر است.

او گفت که اجازه داده به شهرک نشینان برای ورود به محوطه مسجد الاقصی نقض صریح مقدسات مسلمانان است.

رئیس کمیسیون قدس در مجلس قانونگذاری فلسطین افزود: گسترش شهرک سازی‌ها در قدس و اطراف آن، هویت این شهر را تهدید می‌کند.

ابوحلبیه گفت که به شرکت کنندگان در راهپیمایی‌ها بازگشت و شکست محاصره درود می‌فرستیم.

به گزارش فارس، اوضاع فلسطین پس از اعلام نظر دونالد ترامپ برای تغییر سفارت آمریکا از تل آویو به شهر بیت المقدس به شدت متشنج شده است.

 این تصمیم ترامپ تا کنون با اعتراضات گسترده و مخالفت‌های جهانی حتی از سوی کشورهای اروپایی روبرو شده و بسیاری از متحدان غربی واشنگتن نیز با این تصمیم مخالفت کرده‌اند.

0% ...

آخرین اخبار

فرمانده کل ارتش: قوه قضائیه؛ نگهبان حقوق مستضعفان و سپر بلای ملت ایران است


خشم فزاینده "اسرائیل" بعد از تفاهم جدید ایران و آمریکا


خزانه‌داری آمریکا معافیت صادرات نفت ایران از تحریم را صادر کرد


لبنان در مسیر تفاهمات بزرگ است؛ پس از نشست سوئیس چه چیزی تغییر کرده است؟


پایتخت پاکستان برای استقبال از پزشکیان مزین به پرچم ایران شد + عکس


وزیر خارجه قطر: به خاتمه جنگ رسیدیم اما باید محتاط بود/ نتانیاهو عامل تشدید تنش


گزارش خبرنگار شبكه العالم| مذاکرات ایران و آمریکا وارد فاز فنی شد؛ لبنان در متن تفاهمنامه + فیلم


گرو‌هان‌های قدس: حاج رمضان رکن اساسی در حمایت از فلسطین بود


ونس: مذاکرات فنی در هفته‌ها و روزهای آتی ادامه خواهد یافت


گزارش ویژه العالم از واکنش‌های بین المللی به تفاهمنامه ایران و آمریکا/"اسرائیل" بازنده بزرگ+فیلم