لیگ ملت‌های والیبال/ ایران دست خالی آرژانتین را ترک کرد

دوشنبه 14 خرداد 1397
09:48
لیگ ملت‌های والیبال/ ایران دست خالی آرژانتین را ترک کرد تیم ملی والیبال ایران در سومین و آخرین بازی خود در هفته دوم لیگ ملت‌های والیبال مغلوب کانادا شد و دست خالی آرژانتین را ترک کرد.

العالم ـ ایران ـ ورزشی

تیم ملی والیبال ایران در ششمین بازی خود در لیگ ملت‌های والیبال 2018 در شهر «سن خوان» کشور آرژانتین با نتیجه 3 بر یک مغلوب کانادا شد تا با دست خالی این کشور را ترک کرده باشد.

شاگردان ایگور کولاکوویچ در آخرین بازی از هفته دوم لیگ ملت‌ها در حالی که انرژی لازم برای یک بازی جدی نداشتند از کانادا شکست خوردند تا ره‌آورد آنها از هفته دوم تنها یک امتیاز باشد.

به گزارش تسنیم، بازیکنان ایران در ست‌های اول، دوم و چهارم این بازی 25 بر 23، 25 بر 22 و 25 بر  21 بازی را واگذار کردند و تنها در ست سوم با ارائه یک بازی بدون استرس و با روحیه و همچنین دریافت‌های خوب و سرویس‌های فرهاد قائمی با نتیجه 25 بر 21 برنده شدند. تیم ایران در حالی ست سوم را برد که 7 امتیاز از حریف عقب بود.

شاید تنها نکته مثبت 3 بازی هفته دوم، بازی دادن به بازیکنان جوان تیم و ارتقاء اعتماد به نفس آنها بود.

تیم ملی ایران در هفته سوم لیگ ملت‌های والیبال در روزهای جمعه، شنبه و یکشنبه آینده به مصاف چین، برزیل و روسیه خواهد رفت.

0% ...

آخرین اخبار

پاسخ کوبنده ایران به تجاوز نظامی جدید آمریکا


حزب‌الله باز هم از صهیونیست‌ها تلفات گرفت


لحظهٔ شلیک موشک‌های سپاه در پاسخ به تجاوزهای آمریکا


رهبر معظم انقلاب: قوه‌ قضائیه، جایگاهی بی‌بدیل برای به حرکت درآوردن سایر بخش‌های نظام دارد


عراقچی: کسی در ترتیبات ایران در تنگه هرمز دخالت نکند


اسیران زن فلسطینی بهای مبارزه را با جان خود می پردازند


سردار محبی: پاسخ همه تحرکات دشمن را خواهیم داد


تجهیزات پیشرفته‌ای به ارتش الحاق می‌شود


ادعای حمایت آمریکایی‌ها از حقوق‌بشر مضحک است


سودان در آستانه بزرگترین فاجعه انسانی/ الابیض، کانون درگیری + فیلم