اعتراف رژیم صهیونیستی به ناتوانی در مقابله با بادبادک‌های فلسطینی‌ها! + تصاویر

اعتراف رژیم صهیونیستی به ناتوانی در مقابله با بادبادک‌های فلسطینی‌ها! + تصاویر
دوشنبه 14 خرداد 1397 - 13:33

یک شبکه تلویزیونی رژیم صهیونیستی گزارش داد ارتش این رژیم علیرغم استفاده از پهپادهای پیشرفته برای سرنگون کردن بادبادک‌های ابتدایی فلسطینی‌ها، به شکست در این معادله نابرابر اعتراف کرده است.

العالم _ فلسطین اشغالی

استفاده از بادبادک‌هایی که به آنها مواد آتش‌زا متصل است، ابزار جدید فلسطینی‌ها در مبارزه با رژیم صهیونیستی به شمار می‌رود و این بادبادک‌ها طی راهپیمایی‌های بازگشت رایج شد. 

در همین راستا شبکه تلویزیون «کان» رژیم صهیونیستی در گزارشی به تأثیر این بادبادک‌ها پرداخت و اعلام کرد ارتش به شکست در نحوه مقابله با این بادبادک‌ها اعتراف کرده است.

در ادامه گزارش مذکور آمده است: میزان مقابله موفق پهپادهای اسرائیلی با بادبادک‌های فلسطینی، بسیار پایین و تلاش‌ها برای مقابله با این موضوع بی‌فایده بوده است.

ارتش رژیم صهیونیستی برای سرنگون کردن بادبادک‌ها از پهپادهای پیشرفته مجهز به دوربین و ابزارهای تیز استفاده می‌کند اما با این حال نتوانسته است جلوی آنها را به نحو چشمگیری بگیرد.

گفته می‌شود بادبادک‌ها تا کنون حدود سه هزار دونم (هر دونم هزار متر) از اراضی زراعی فلسطین اشغالی هم مرز با غزه را به آتش کشیده اند.

راهپیمایی‌های بازگشت از 30 مارس در راستای تأکید بر حق بازگشت و نیز محاصره 12 ساله غزه آغاز شده و هنوز ادامه دارد؛ طبق اعلام رسمی وزارت بهداشت فلسطین تعداد شهدای این راهپیمایی‌ها 120 تن است اما رسانه‌های فلسطینی تعداد شهدا را بیشتر اعلام کرده‌اند؛ حماس اعلام کرده این راهپیمایی‌ها تا تحقق اهداف مورد نظر ادامه پیدا خواهد کرد.

فارس

پربیننده ترین خبرها