تهران بعد از ظهر بارانی می شود/ پیش بینی رگبار باران، صاعقه و وزش باد سراسری تا چهارشنبه

تهران بعد از ظهر بارانی می شود/ پیش بینی رگبار باران، صاعقه و وزش باد سراسری تا چهارشنبه
دوشنبه 14 خرداد 1397 - 15:08

سازمان هواشناسی با پیش بینی بعد از ظهر بارانی برای تهران، از تدوام باران، رگبار و رعد و برق در اکثر نقاط کشور تا روز چهارشنبه ۱۶ خرداد خبر داده است.

العالم ـ ایران ـ علمی

مسعود حقیقت مدیرکل شبکه پایش سازمان هواشناسی به ایرنا گفته، امروز برای تهران احتمال رگبار و رعد و برق در ساعات بعد از ظهر پیش بینی شده و بیشینه دما به 30 درجه سانتی گراد و کمینه دما به 19 درجه سانتی گراد می رسد و فردا نیز وزش باد و گاهی رعد و برق را شاهد خواهیم بود و بیشنیه دما در پایتخت به 33 درجه سانتی گراد خواهد رسید.

درهمین حال فریبا گودرزی کارشناس سازمان هواشناسی خاطرنشان کرده که برای دو روز آینده در بخش‌های از شمال غرب، غرب، دامنه‌های زاگرس مرکزی، دامنه‌های جنوبی البز، مرکز، شمال شرق، شرق کشور رگبار باران، رعد و برق و وزش بادهای شدید موقتی خواهیم داشت.

وی به تسنیم گفته، روز چهارشنبه در نوار شمالی کشور بارش‌ها به شکل پراکنده ادامه خواهد داشت.

بنابر پیش بینی سازمان هواشناسی، در بعد از ظهر امروز شاهد وزش باد شدید در شمال شرق، شرق و جنوب خواهیم بود، این شرایط آب و هوایی برای روز چهارشنبه در این مناطق شدیدتر خواهد شد.

بنابر این گزارش گفته شده که طی دو روز آینده همچنان سامانه بارشی در کشور فعال است و در نواحی شمالی کشور به ویژه استان های مازندران، گیلان و گلستان بارش پراکنده گاهی با رعد و برق و ورزش باد شدید موقت پیش بینی می شود.

امروز و فردا در ساعات بعد از ظهر در شمال شرق، شرق و جنوب شرق کشور وزش باد شدید رخ می دهد که در برخی مناطق با گرد و خاک همراه است و این شرایط گرد و خاک روز چهارشنبه با شدت بیشتر در این مناطق حکمفرما خواهد بود.
براساس اعلام سازمان هواشناسی در دامنه های البرز، بخش هایی از شمال غرب و غرب کشور در ساعات بعد از ظهر وزش باد نسبتا شدید رخ خواهد داد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها