فراخوان برای شرکت گسترده یمنی‌ها در مراسم سالگرد روز جهانی قدس

فراخوان برای شرکت گسترده یمنی‌ها در مراسم سالگرد روز جهانی قدس
سه شنبه 15 خرداد 1397 - 01:35

کمیته برگزار ‌کننده مراسم روز جهانی قدس در یمن امروز در بیانیه‌ای از مردم این کشور خواست تا در تظاهرات روز جمعه آینده به مناسبت گرامیداشت روز جهانی قدس در صنعاء مشارکت گسترده داشته باشند.

العالم-یمن

کمیته برگزارکننده روز جهانی قدس در یمن امروز دوشنبه اعلام کرد که جمعه آینده در خیابان ستین واقع در شهر صنعاء، به مناسبت گرامیداشت سالروز جهانی قدس و در حمایت از مردم مظلوم فلسطین، تظاهرات برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری انصارالله، در این بیانیه از یمنی‌ها خواسته شده که پس از اقدامه نماز جمعه، به صورت گسترده در این تظاهرات حضور داشته باشند.

روز جمعه روز جهانی قدس، در صدها شهر و کشور و در سرتاسر جهان اسلام و برخی کشورهای آزاد جهان برگزار می شود. ملت‌های جهان در این روز، مرگ استکبار جهانی و نابودی کفر و شرک و الحاد را فریاد می زنند. ملت‌های جهان  علیه ترور،‌ اشغالگری، غصب سرزمین و شکنجه بی‌گناهان در سرزمین‌های اشغالی را که توسط رژیم صهیونیستی اعمال می شود، محکوم می کنند و فریاد خود را علیه ستم و تبهکاری رژیم اشغالگر قدس بلند می کنند.

روز هفتم اوت سال 1979 م (16مرداد 1358) حضرت امام خمینی(ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان را به عنوان روز جهانی قدس اعلام کرد تا عاملی برای تشویق آحاد ملت فلسطین و همچنین امت اسلامی جهت ادامه مبارزه علیه اشغالگران صهیونیست باشد.

فارس

پربیننده ترین خبرها