دفع حملات «النصره» به جنوب غرب حلب؛ 15 تروریست کشته و زخمی شدند

دفع حملات «النصره» به جنوب غرب حلب؛ 15 تروریست کشته و زخمی شدند
سه شنبه 15 خرداد 1397 - 14:30

یک گروه از عناصر تروریستی جبهه النصره در محور انبارهای «خان طومان» در جنوب غرب حلب در تلاش بودند که به مواضع ارتش سوریه نفوذ کنند، اما ارتش این حملات را دفع کرد.

العالم - سوریه

 ارتش سوریه مواضع تروریستهای جبهه النصره و همپیمانانش را در غرب شهر حلب هدف حملات خود قرار داد.

شبکه الاخباریه سوریه اعلام کرد که ارتش این کشور، با خمپاره و موشک، مراکز تجمع تروریستها در محله‌های «المنصوره و الراشدین» در غرب حلب را بمباران کرده است.

تروریستها با خمپاره خیابان «النیل»، محله «جمعیة الزهراء» و منطقه «الخالدیه» را هدف قرار دادند که در پی آن چند غیر نظامی زخمی شدند.

گروه اطلاع رسانی الاعلام الحربی نیز اعلام کرد که 15 تروریست در محور انبارهای «خان طومان» در جنوب غرب حلب در تلاش بودند که به مواضع ارتش سوریه نفوذ کنند.

ارتش سوریه اما در جریان یک عملیات، این نقشه تروریستها را خنثی کرد و در پی آن همه این تروریستها کشته و زخمی شدند.

همچنین، ارتش سوریه در محور «تادف» واقع در شمال شرق حلب با تروریست ها درگیر است. طی ماههای اخیر روند حملات خمپاره‌ای تروریست‌ها به حلب افزایش یافته و ارتش سوریه نیز پاسخ این حملات را داده است.

اما در مناطق تحت اشغال تروریستهای جبهه النصره در ریف غربی حلب، بار دیگر بین «هیئة تحریر الشام» که النصره رکن اصلی آن است و عناصر «جبهة ثوار سوریة» تنش به وجود آمده است.

منابع خبری معارض اعلام کردند که روز گذشته عناصر النصره، سلاح یک گروه وابسته به ثوار سوریه را در روستاهای «السحاره و التوامه» در غرب حلب مصادره کردند که همین مسئله سبب تنش بین این دو گروه شده است.

فارس

پربیننده ترین خبرها