جهاد اسلامی فلسطین: تهدیدهای لیبرمن ما را نمی ترساند

جهاد اسلامی فلسطین: تهدیدهای لیبرمن ما را نمی ترساند
سه شنبه 15 خرداد 1397 - 17:20

شیخ نافذ عزام عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی گفت: تهدیدهای وزیر جنگ رژیم صهیونیستی درباره «تصفیه حساب» با دو جنبش «جهاد اسلامی» و «حماس» ما و فرزندان ملت فلسطین را نمی ترساند و راه مقاومت را در احقاق حقوق خود ادامه خواهیم داد.

العالم ـ فلسطین اشغالی

اشاره نافذ عزام به تهدیدهای اخیر وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در جلسه حزب وی «اسرائیل خانه ما» است که گفته بود: ۶۰۰ حمله با بادبادک‌های سوزان علیه اسرائیل صورت گرفته است که ۴۰۰ حمله از میان این حملات را با استفاده از ابزارهای تکنولوژیک ناکام گذاشتیم. ما در زمانی که مناسب باشد، عمل و با حماس و جهاد اسلامی به دلیل اقداماتی که از نوار غزه علیه ما صورت می‌گیرد، تصفیه حساب خواهیم کرد.
لیبرمن گفت: این بادبادک‌ها باعث وقوع ۱۹۸ آتش‌سوزی شده و 9 هزار دونم را سوزانده است. 
در واکنش به این اظهارات، نافذ عزام عضو دفتر سیاسی جهاد اسلامی در حاشیه مراسم سالگرد یوم النکسه (پنجاه ویکمین سالگرد اشغال نظامی قدس توسط رژیم صهیونیستی در سال 1967) گفت: تهدیدهای وزیر جنگ رژیم صهیونیستی درباره «تصفیه حساب» با دو جنبش «جهاد اسلامی» و «حماس» ما و فرزندان ملت فلسطین را نمی ترساند و راه مقاومت را در احقاق حقوق خود ادامه خواهیم داد.
فلسطینان ساکن نوار غزه با حضور در سالگرد یوم النکسه اعلام کردند راهپیمایی خود را تا روز جهانی قدس ادامه می دهند.
شیخ عزام افزود: فلسطینیان با وجود همه مصیبت ها حتی یک روز هم از حقوق خود چشم نپوشیده اند و مقاومت علیه اشغالگری صهیونیست ها را رها نکرده و نخواهند کرد. 
عضو جهاد اسلامی فلسطین خاطرنشان کرد، باید از اصطلاح «نکبت دوم» به جای «نکسه» (شکست) استفاده کنیم زیرا نکسه را برخی نظام های عربی ابداع کردند تا بار شکست تلخ را کم کنند اما واقعیت این است که آنچه حاصل شد مانند نکبت اول و اشغال فلسطین در سال 1948 بود. نکبت دوم در 1967 میلادی ضربه دردناکی به هر عرب و مسلمان و تمام تاریخ ما بود؛ قدس در آن روز سقوط کرد و هنوز هم از تجاوز رنج می کشد.

ادامه راهپیمایی فلسطینیان تا روز جهانی قدس
به گزارش ایرنا، فلسطینان ساکن نوار غزه با حضور در سالگرد یوم النکسه (پنجاه ویکمین سالگرد اشغال نظامی قدس توسط رژیم صهیونیستی در سال 1967) اعلام کردند راهپیمایی خود را تا روز جهانی قدس ادامه می دهند. 
به گزارش روز سه شنبه پایگاه خبری فلسطین الیوم، شورای عالی راه پیمایی بازگشت و رفع محاصره با صدور بیانیه ای از مردم فلسطین خواست با حضور میلیونی خود در مراسم سالگرد اشغال قدس به دست صهیونیست ها، مراسم راهپیمایی را از امروز سه شنبه تا جمعه آینده؛ روز جهانی قدس، ادامه دهند. 
شورای مذکور در نشست مطبوعاتی روز گذشته خود در مقر جبهه مردمی آزادیبخش فلسطین بر تداوم مبارزه تا آزادی کامل سرزمین های فلسطینی و قدس پایتخت فلسطین تاکید کرد. 
این بیانیه افزود: قدس پایتخت فلسطین و مردم آن و پایتخت دلهای آزادگان جهان به عنوان مظهر صلح، محبت و برادری باقی خواهد ماند و اهالی قدس با تداوم مقاومت توطئه های یهودی سازی و حذف هویت عربی را خنثی خواهد کرد. 
«خالد البطش» هماهنگ کننده شورای عالی راه پیمایی بازگشت و رفع محاصره در پاسخ به تهدید های لیبرمن، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی و وعده های وی در خصوص نابودی جنبش های حماس و جهاد اسلامی گفت: تهدیدهای رژیم صهیونیستی چیزی از اراده مردم فلسطین و عزم آنها برای ادامه مبارزات تا تحقق آزادی ورفع محاصره نخواهد کاست. 
وی تاکید کرد مقاومت آماده هرگونه پاسخ نظامی به رژیم صهیونیستی است. 
از آغاز تظاهرات بازگشت فلسطینیان که از 10 فروردین در غزه آغاز شده تاکنون 124 فلسطینی شهید و بیش از 13 هزار نفر زخمی شدند. 

پربیننده ترین خبرها