دبکافایل گزارش داد

طرح رئیس‌جمهور آمریکا برای تقویت نظامی تل‌آویو

طرح رئیس‌جمهور آمریکا برای تقویت نظامی تل‌آویو
چهارشنبه 16 خرداد 1397 - 11:34

یک وبگاه امنیتی رژیم صهیونیستی گزارش داد که رئیس‌جمهور آمریکا طرحی را برای تقویت نظامی تل‌آویو برای تاب آوردن در برابر تقابل نظامی احتمالی با ایران و حمله موشکی بالستیک تصویب کرده است.

العالم- آمریکا 

با افزایش نگرانی دستگاه‌های امنیتی و نظامی رژیم صهیونیستی از احتمال وقوع جنگ تمام عیار با گروه‌های مقاومت در منطقه، منابع محلی از تلاش آمریکا برای تقویت ارتش این رژیم خبر می‌دهند.

وبگاه امنیتی «دبکافایل» وابسته به منابع اطلاعاتی رژیم صهیونیستی گزارش داد که «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا طرح گسترده‌ای را برای تقویت نیروهای مسلح رژیم صهیونیستی در برابر «تقابل نظامی احتمالی با ایران» تصویب کرده است.

دبکافایل به نقل از منابع نظامی و محلی خود در واشنگتن نوشت که این طرح روی گسترش یگان‌های نظامی آمریکا مستقر در فلسطین اشغالی و همچنین تقویت توانمندی‌های ارتش رژیم صهیونیستی با هدف تاب آوردن مقابل حمله موشکی بالستیک از سوی ایران، متمرکز است.

بر این اساس، نیروی هوایی رژیم صهیونیستی نیز تعداد زیادی هواپیمای سوخت‌رسان بوئینگ KC-46 برای افزایش برد علمیاتی جنگنده‌های این رژیم و ارتقای انعطاف‌پذیری آن دریافت می‌کند.

این وبگاه خبری ادعا می‌کند «باراک اوباما» رئیس‌جمهور پیشین آمریکا ارائه هواپیماهای سوخت‌رسان به رژیم صهیونیستی را به تعویق انداخته تا بتواند توانایی جنگنده‌های این رژیم برای حمله به تاسیسات هسته‌ای ایران را محدود کند.

دبکافایل پیشتر نیز گزارش داده بود که ارتش رژیم صهیونیستی در حال سازمان‌دهی و استقرار گردان‌های بزرگی از نظامیان خود در مرزهای سوریه و لبنان است و جنگنده‌های رژیم صهیونیستی نیز به طور مداوم بر فراز مناطق مرزی و محل استقرار نظامیان خود گشت‌زنی می‌کنند.

این پایگاه همچنین به نقل از منابع محلی سوری گزارش داد که شاهدان عینی تانک‌های اسرائیلی را دیده‌اند که در بلندی‌های جولان اشغالی، مشرف به منطقه قنیطره در سوریه، مستقر شده‌اند.

این در حالی است که طی چند هفته اخیر تنش‌ها بین رژیم صهیونیستی و گروه‌های مقاومت در همسایگی فلسطین اشغالی از جمله دولت سوریه، حزب‌الله و حماس افزایش یافته است.

جدیدترین تبادل آتش رژیم صهیونیستی با سوریه در بامداد پنجشنبه 20 اردیبهشت رخ داد که جنگنده‌ها و توپخانه‌های رژیم صهیونیستی در واکنش به حملات راکتی ادعایی به بلندی‌های جولان اشغالی، تجاوز هوایی گسترده‌ای را به خاک سوریه شروع کردند. ارتش رژیم صهیونیستی مدعی است این راکت‌ها از سوی نیروهای حامی ایران شلیک شده و در پاسخ به آن، پایگاه‌هایی که مدعی حضور ایران در آن بودند هدف قرار دادند.

همچنین با شدت گرفتن نگرانی‌ها از وقوع جنگ و شلیک شدن روزانه هزاران فروند موشک و راکت به سمت پایگاه‌های رژیم صهیونیستی، به تازگی یک شرکت خصوصی در اراضی اشغالی برای اولین بار بیمه‌نامه حملات موشکی ارائه کرده است.

فارس

پربیننده ترین خبرها