ارتش جمهوری اسلامی ایران:

روز قدس نشان دهنده صف‌آرایی حق در مقابل باطل و عدل در برابر ظلم است/ جهان به‌زودی شاهد نابودی رژیم‌صهیونیستی خواهد بود

روز قدس نشان دهنده صف‌آرایی حق در مقابل باطل و عدل در برابر ظلم است/ جهان به‌زودی شاهد نابودی رژیم‌صهیونیستی خواهد بود
چهارشنبه 16 خرداد 1397 - 12:19

ارتش جمهوری اسلامی ایران در بیانیه‌ای به مناسبت روز قدس اعلام کرد: با شکست و اضمحلال گروهک‌های تروریستی در منطقه، رژیم صهیونیستی در انفعال و انزوا قرار گرفته و انشاالله جهانیان بزودی شاهد فروپاشی این رژیم جنایتکار خواهند بود.

العالم - ایران / سیاسی

ارتش جمهوری اسلامی ایران در آستانه روز جهانی قدس با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: روز قدس نشان دهنده صف‌آرایی حق در مقابل باطل و عدل در برابر ظلم است.

در این بیانیه آمده است: روز قدس روز همبستگی، وحدت و همدلی ملت‌های مسلمان با ملت مظلوم فلسطین در برابر توطئه‌های شوم و خبیث رژیم صهیونیستی و آمریکای جنایتکار است. روز جهانی قدس به عنوان نماد مخالفت با غارتگری، زورگویی و نسل‌کشی علیه ملتی مظلوم و مخالفت با قدرت‌های شیطانی است. روز قدس ثمره نگاه راهبردی بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام‌خمینی(ره) و دیدگاه بلند رهبر معظم انقلاب در گرامیداشت قبله اول مسلمین و پاره تن اسلام است.

این بیانیه می‌افزاید: در سال‌های اخیر دشمنان با ایجاد تفرقه و اختلاف در جبهه اسلام از طریق حمایت از گروهک‌های تروریستی تکفیری در منطقه تلاش کردند تا مسئله فلسطین به فراموشی سپرده شود و رژیم صهیونیستی در حاشیه امن قرار گیرد. آمریکا با انتقال سفارت خود به بیت‌المقدس به کیان اسلام و مسلمانان تعدی و تجاوزی دوباره کرده که این اقدام مذبوحانه با هدف استمرار حیات ننگین رژیم نامشروع اسرائیل و سرکوب ندای حق‌طلبانه ملت مظلوم فلسطین صورت می‌گیرد. متاسفانه برخی از سران عرب منطقه با سکوت در برابر اقدام تجاوزکارانه و گستاخانه آمریکا و برقراری رابطه با رژیم صهیونیستی به آرمان و ملت بزرگ فلسطین خیانت کرده‌اند اما باید بدانند ملتهای جهان نظاره گرند و تاریخ به درستی قضاوت خواهد کرد.

در ادامه این بیانیه تصریح شده است: امروز با شکست و اضمحلال گروهک‌های تروریستی در منطقه، رژیم صهیونیستی در انفعال و انزوا قرار گرفته و با جنایات جدید رسواتر از گذشته در سراشیبی سقوط و نابودی است و انشااللّه جهانیان به‌زودی شاهد فروپاشی این رژیم جنایتکار خواهند بود.

یقینا ملت مسلمان ایران اسلامی به عنوان پرچمدار بزرگ این روز عزیز، امسال نیز فریاد عدالت‌خواهی و ظلم‌ستیزی خود را بر سر آمریکای جنایتکار و رژیم غاصب صهیونیستی فرو می‌آورد و انزجار خود را از تجاوزگری و ظلم آنان اعلام می‌نماید، بدون تردید وعده الهی در باره نابودی ستمگران که در کلام بشارت آمیز رهبر معظم انقلاب اسلامی"مدظله العالی" متجلی شده تحقق خواهد یافت و به زودی جهانیان شاهد نابودی کامل رژیم صهیونیستی خواهند بود.

در پایان این بیانیه آمده است: ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز با تاسی از دیدگاه‌های عمیق و مدبرانه رهبر معظم انقلاب اسلامی و ولی امر مسلمین جهان "مدظله العالی" که روز قدس را روز آزمایش بزرگ ملتهای مسلمان و از جلوه‌های حقیقی اتحاد انسجام دنیای اسلام دانسته اند، اعلام می‌دارد کارکنان و خانواده بزرگ، غیور و انقلابی ارتش با شکوه‌تر از گذشته دست در دست ملت بزرگ و نستوه ایران اسلامی و ملل آزاده و ظلم ستیز جهان در راهپیمایی روز قدس حضور می‌یابند و نابودی رژیم صهیونیستی را فریاد می‌زنند.

پربیننده ترین خبرها