تازه ترین تحولات منطقه ای یمن | حمله پی در پی جنگنده های سعودی به بازاری در استان حدیده / جلوگیری از پیشروی مزدوران عربستان به سوی استان الجوف

تازه ترین تحولات منطقه ای یمن | حمله پی در پی جنگنده های سعودی به بازاری در استان حدیده / جلوگیری از پیشروی مزدوران عربستان به سوی استان الجوف
پنج‌شنبه 17 خرداد 1397 - 09:45

ارتش و کمیته های مردمی یمنی اکثر مواضع مزدوران عربستان را در شهر المتون استان الجوف به کنترل خود درآوردند و تلفات و خسارات سنگینی به آنها وارد کردند. 

العالم - یمن 

جنگنده های عربستان 14 بار به یک بازار در نزدیکی منطقۀ حفاظت شدۀ برع در استان حدیده یمن حمله کردند که گزارش ها حاکی از شهادت چند نفر است، جنگنده های عربستان  همچنین  4 بار منطقۀ حفاظت شدۀ برع را در استان حدیده یمن بمباران کردند. 

در حمله ای دیگر؛ جنگنده های عربستان 2 بار شهر اللحیه را در استان الحدیده و همچنین یک مرتبه شهر المصلوب در استان شمالی الجوف یمن را بمباران کردند. 

ارتش عربستان به مناطق مختلف در شهر مرزی شدا در استان صنعاء یمن حملات موشکی و توپخانه ای داشتند.

جنگنده های سعودی در جنایتی دیگر در سه نوبت زمین های کشاورزی مردم را در شهر الدریهمی استان حدیده یمن بمباران کردند. 

نیروهای یمنی به یکی از مواضع نظامیان عربستان در منطقۀ مرزی الخوبه در استان جیزان حملۀ خمپاره ای داشتند، آنها همچنین یک دستگاه خودروی نظامی مزدوران را با بمب در شهر الوازعیه استان تعز يمن منفجر کردند که در پی آن تمام سرنشینان این خودرو به هلاکت رسیدند. 

نیروهای یمنی با جلوگیری از پیشروی مزدوران عربستان به سوی منطقه طیبه الاسم در استان الجوف تعدادی از آنها را به هلاکت رساندند و زخمی کردند، آنها همچنین با اجرای عملیاتی در منطقه الحزمه در شهر المتون استان الجوف تعدادی از مزدوران را به هلاکت رساندند و زخمی کردند. 

ارتش و کمیته های مردمی یمن با ناکام گذاشتن پیشروی مزدوران عربستان به سوی مناطق تبیشعه و العنین در استان تعز تعدادی از آنها را به هلاکت رساندند و زخمی کردند. 

ارتش و کمیته های مردمی یمن با حمله به مواضع مزدوران عربستان در استان الجوف تعدادی از آنها را به هلاکت رساندند و زخمی کردند. 

دهها مزدور سودانی در حملۀ نیروهای یمنی به مواضع آنها در رشته کوههای مجازه در استان عسیر عربستان، به هلاکت رسیدند.

پربیننده ترین خبرها