یک مقام صهیونیست ادعا کرد؛

توافق سران سه‌کشور اروپایی با نتانیاهو برای خارج‌کردن ایران از سوریه

توافق سران سه‌کشور اروپایی با نتانیاهو برای خارج‌کردن ایران از سوریه
پنج‌شنبه 17 خرداد 1397 - 11:03

یک مقام ارشد صهیونیست مدعی شد که درپی دیدار نخست‌وزیر این رژیم با سران انگلیس، فرانسه و آلمان، توافق شده که اقداماتی جدی برای خارج کردن ایران از سوریه انجام شود.

العالم رژیم صهیونیستی

با به پایان رسیدن سفر اروپایی «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و رایزنی‌ها علیه ایران، گفته می‌شود او توانسته توافق سران پاریس، لندن و برلین را برای پایان دادن به حضور ایران در سوریه به‌دست آورد.

یک مقام دولتی ارشد رژیم صهیونیستی شامگاه چهارشنبه اعلام کرد که سران فرانسه، آلمان و بریتانیا به یک «توافق کلی» درخصوص خارج کردن نیروهای ایرانی از سوریه رسیده‌اند.

به نوشته وبگاه «تایمز اسرائیل» این مقام ارشد (که نامش فاش نشد) به خبرنگاران گفت که درپی سفر نتانیاهو، توافق گسترده‌ای بین «آنگلا مرکل» صدراعظم آلمان، «امانوئل ماکرون»‌ رئیس‌جمهور فرانسه و «ترزا می» نخست‌وزیر انگلیس حاصل شده مبنی بر اینکه نیروهای ایرانی باید کاملا از سوریه خارج شوند.

وی تاکید کرد که علاوه بر توافق، کار روی این موضوع شروع نیز شده و به پیشرفت‌های خوبی رسیده‌اند.

این مقام صهیونیست همچنین افزود که سران اروپایی درخواست نتانیاهو برای اعمال فشار به آژانس بین‌المللی انرژی اتمی برای بررسی اسناد ادعایی درباره ابعاد نظامی برنامه هسته‌ای ایران را پذیرفته‌اند.

فارس

پربیننده ترین خبرها