فعال حقوقی بحرینی:

ارجاع پرونده بحرین به شورای امنیت ضروری است

ارجاع پرونده بحرین به شورای امنیت ضروری است
شنبه 28 مرداد 1391 - 17:32

بيروت (العالم)- فعال حقوقي بحريني ،آل خليفه را به قتل 15 کودک متهم کرد و از سازمان هاي بين المللي وسازمان همکاري اسلامي خواست براي پايان دادن به کشتار شهروندان بحريني اقدام کنند.

"يوسف ربيع"در گفت و گو با شبکه خبری العالم ،بيانيه وزارت كشور بحرين درباره مرگ حسام حداد نوجوان بحرینی را  توهين به خانواده وی دانست.

وي اتهام مزدوران آل خلیفه به اين نوجوان 16 ساله مبني بر حمله به خودروي پليس را تکذیب كرد و گفت، نوجواني با سن حسام نمي تواند چنين اقدامي انجام دهد و برخورد رژیم با وی محکوم است.

وي با اشاره به دخالت نيروهاي امنيتي در قتل حداد گفت، 8 نفر از شبه نظاميان شناسايي شده اند و اطلاعات درباره آن ها در شبکه های اجتماعی چون فيسبوك و توتير در حال انتشار است.

رئيس انجمن حقوق بشر بحرين در ادامه از وجود برنامه فتنه انگيزي مذهبي در منطقه "المحرق"در بحرین سخن گفت و شهروندان بحرینی را  از دست داشتن در چنين برنامه هايي مبرا دانست.

ربيع با اشاره به سركوب مردم از سوي آل خلیفه، از سازمان هاي سياسي و مدني خواست با شكايت از رژيم در سازمان ملل،خواستار اعزام ناظران بين المللي به بحرين شوند.

وي با بيان اين كه قانون بين الملل حكومتي كه مردمش را مي كشد تحت نظر قرار مي دهد، از سازمان همكاري اسلامي خواست براي توقف خشونت و سركوب ملت بحرين  وارد عمل شود.

یوسف ربیع در پایان از سازمان ملل و شوراي حقوق بشر خواست از مردم بحرين در برابر خشونت رژيم حمایت کنند و زمینه ارجاع پرونده بحرين به شوراي امنيت را فراهم نمایند.

MKH-18-17:36

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها