آمادگی مردم یمن برای برگزاری تظاهرات «روز قدس»

آمادگی مردم یمن برای برگزاری تظاهرات «روز قدس»
پنج‌شنبه 17 خرداد 1397 - 15:47

منابع یمنی می‌گویند مردم یمن با وجود حملات عربستان سعودی، در چندین شهر بخصوص پایتخت،‌ آماده برگزاری باشکوه روز جهانی قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان هستند.

العالم- یمن  

وبگاه خبری «الثوره» یمن امروز پنجشنبه گزارش کرد که مردم این کشور در شهرهای مختلف از جمله صنعاء، پایتخت این کشور، آماده مشارکت در راهپیمایی روز قدس هستند.

به گزارش «الثوره»، هم‌اکنون مقدمات برگزاری و بزرگدارشت روز قدس همزمان با پایتخت کشورهای عربی و اسلامی، در صنعاء نیز در جریان است تا پایتخت یمن شاهد راهپیمایی بزرگ تاریخی باشد که خواستار حمایت از قدس و پایان اشغالگری اسرائیل است. 

در صنعاء، کمیته برگزاری، مردم یمن را به حضور در راهپیمایی بعد از نماز جمعه در خیابان «ستین شمالی» در صنعاء فراخوانده است. 

کمیته برگزاری همچنین با انتشار بیانیه‌ای علاوه بر دعوت همگانی، بر ایستادگی مردم یمن در کنار مردم فلسطین و تأکید بر اینکه فلسطین، مسئله اصلی امت اسلام است، تأکید کرد. 

وبگاه «العهد» لبنان نیز امروز گزارش کرد که شخصیت‌های مختلف سیاسی و اجتماعی از همه مسلمانان درخواست کردند برای یاری مردم مظلوم فلسطین در این تظاهرات شرکت کنند.

طبق این گزارش، جمعیت‌ها و احزاب سیاسی و فرهنگی در بیش از 50 کشور از تکمیل آمادگی‌های خود برای برگزاری تظاهرات خبر دادند و توطئه‌های کنونی در  منطقه با هدف دور کردن قضیه فلسطین از دایره توجهات مسلمانان را محکوم کردند.

وبگاه خبری «اسلام تایمز» گزارش کرد که «مردم انقلابی بحرین نیز مقدمات برگزاری روز قدس در دفاع از مسجدالاقصی و مردم فلسطین را فراهم کرده و آماده برگزاری روز جهانی قدس هستند».

فارس 

پربیننده ترین خبرها