پیام تولیت آستان قدس رضوی برای شرکت در راهپیمایی روز قدس

پیام تولیت آستان قدس رضوی برای شرکت در راهپیمایی روز قدس
پنج‌شنبه 17 خرداد 1397 - 16:52

در آستانه روز جهانی قدس و با هدف حمایت از ملت مظلوم فلسطین و محکوم کردن جنایات صهیونیسم بین‌الملل، تولیت آستان قدس رضوی از آحاد ملت شهیدپرور و زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.

العالم- ایران/ سیاسی 

متن پیام حجت الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی به شرح زیر است:

یکی از مهم ترین درس های ماه مبارک رمضان، مبارزه انسان با قوای نفسانی و شکست استکبار درونی و برونی و رسیدن به آزادی و اعتلای معنوی در پرتو بندگی ذات اقدس حق تعالی است.

تدبیر ارزنده امام خمینی (ره) در نام گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز جهانی قدس و بسترسازی جهت احیای همیشگی آرمان قدس شریف در میان امت اسلامی نیز یکی از جلوه های بندگی در همین ماه مبارک است که انسان‌های آزاده، بصیر و حق جو را در روزهای پایانی این ماه مبارک در برابر بزرگترین نماد شیطان در عصر حاضر یکپارچه و همراه می‎سازد.

امت اسلامی طی قریب به ۴۰ سال گذشته در پاسخ به پیام ماندگار امام راحل عظیم الشان و هم‌صدا با ملت مظلوم و ستمدیده فلسطین و همراه با همه آزادی‌خواهان جهان، در این روز آرمان آزادی قدس شریف را فریاد نموده و با اتحاد و انسجام در برابر جنایات بی حد و حصر صهیونیست‌ها، مقاومت و مبارزه تا فتح نهایی را به عنوان تنها راه برون‌رفت از وضع موجود مطرح کرده است.

امروز شاهدیم از یک سو صهیونیست‌ها در فضای سکوت نهادهای بین‌المللی و با حمایت سردمداران آمریکا همچنان بر جنایت در سرزمین های اشغالی مداومت می ورزند و حتی از کشتار زنان و کودکان و امدادگران نیز ابایی ندارند.

از سوی دیگر رئیس جمهور آمریکا با همراهی برخی سران مرتجع منطقه درصدد تحمیل معامله قرن برای اضمحلال آرمان قدس شریف و حذف هویت فلسطینی هستند.

در چنین شرایطی حضور گسترده و یکپارچه امت اسلامی در صحنه موجب ناکامی این ظلم تاریخی و نقشه شیطانی خواهد شد.

این‌جانب در جوار مضجع شریف رضوی و در پرتو انوار کریمانه امامی که مصداق مبارزه دائمی خستگی ناپذیر است، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادت همه مردم ایران اسلامی و مسلمانان سراسر عالم در ماه ضیافت‌الله، در جهت اجرای منویات امام امت (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی از عموم مسلمانان و آزادی خواهان جهان و ایران به‌ویژه علمای اعلام، اساتید محترم حوزه و دانشگاه، طلاب و دانشجویان عزیز و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، جوانان و نوجوانان عزیز دعوت می‌کنم با شرکت گسترده در راهپیمایی باشکوه روز قدس، دیگربار اوج اقتدار و همگرایی امت اسلامی را در دفاع از قبله اول مسلمین به نمایش بگذارند و موجبات شادمانی وجود مطهر و مقدس امام عصر(عج) را فراهم آورند.

پربیننده ترین خبرها