وزیر اطلاعات خبر داد

دستگیری چند تیم تروریستی در روزهای اخیر

 دستگیری چند تیم تروریستی در روزهای اخیر
پنج‌شنبه 17 خرداد 1397 - 17:00

وزیر اطلاعات از شناسایی و دستگیری چند تیم تروریستی در مناطق غربی و جنوب غربی کشور خبر داد.

العالم- ایران/ سیاسی 

حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمود علوی گفت: این تیم های تروریستی با اقدامات به موقع اطلاعاتی و عملیاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) شناسایی و دستگیر شدند. 
وی افزود:​ از این گروه های تروریستی مقادیر زیادی اسلحه و مواد انفجاری کشف و ضبط شد که اطلاعات کامل آن به زودی منتشر می شود. 
وزیر اطلاعات همچنین با تأکید بر حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس بر امنیت کامل برگزاری این راهپیمایی در نقاط مختلف کشور تأکید کرد و گفت:​ تمام اقدامات لازم برای برگزاری هر چه باشکوه تر راهپیمایی روز قدس در اقصا نقاط مختلف کشور صورت گرفته است و نیروهای اطلاعاتی و سربازان گمنام امام زمان (عج) به همراه سایر نیروهای امنیتی و نظامی، امنیت برگزاری این مراسم را برعهده دارند.

با کار پیچیده اطلاعاتی موفق به آزادی صیادان شدیم

وزیر اطلاعات گفت: آزادی صیادان ایرانی در عملیاتی بسیار پیچیده با تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) صورت گرفت.
علوی در ادامه گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما با اشاره به اینکه بیش از دو سال درگیر موضوع آزادی صیادان ایرانی از دست دزدان دریایی هستیم و همواره این مسأله از دغدغه های همکاران من در وزارت اطلاعات بوده است، از همکاری های خوب وزارت امور خارجه، سپاه قدس و اتاق بازرگانی تهران برای حصول این امر تقدیر و تشکر کرد.
وی یکی از وظایف وزارت اطلاعات را آزادی هموطنان درگیر نیروهای تروریستی ذکر کرد و آزادی آقای دولت زاده در کشور چک، همچنین آقای تنیده، مبادله ایرانیان زندانی در امریکا و بازگرداندن یک میلیارد و 710 میلیون دلار به کشور و نیز آزادی آقای نیک بخت وابسته دولت جمهوری اسلامی در یمن را از جمله اقدامات وزارت اطلاعات عنوان کرد گفت: ما در آزادی این افراد با دولت ها و حکومت ها طرف بودیم اما در موضوع آقای نیک بخت و صیادان ایرانی با تعدادی دزد دریایی و جریان های تروریستی رو به رو بودیم که کار را برای آزادی آنها مشکل می کرد.
وزیر اطلاعات همچنین افزود: سربازان گمنام امام زمان (عج) با یک کار پیچیده اطلاعاتی موفق به آزادی این افراد شدند و امروز شاهد هستیم که صیادان ما که از استان سیستان و بلوچستان هستند به آغوش خانواده های خود بازمی گردند.

پربیننده ترین خبرها