رهبر انصارالله: قدس و فلسطین مساله محوری جهان اسلام است/عربستان نقش مخرب در منطقه دارد

رهبر انصارالله: قدس و فلسطین مساله محوری جهان اسلام است/عربستان نقش مخرب در منطقه دارد
پنج‌شنبه 17 خرداد 1397 - 23:00

سید عبدالملک الحوثی رهبر جنبش انصار الله با بیان اینکه قدس و فلسطین موضوع محوری است، اعلام کرد که آمریکا و رژیم صهیونیستی به دنبال سیطره بر کل منطقه و جهان هستند.

العالم - یمن

سید عبدالملک الحوثی رهبر جنبش انصار الله یمن در سخنرانی خود به مناسبت روز قدس گفت: مسئله فلسطین امروز مسئله یک  کشور نیست، مسئله کل امت است.

وی آمریکا را کشوری جاه طلب خواند که در پی سیطره بر تمام جهان و سو استفاده از ملت هاست.

الحوثی افزود: رهبر جنبش انصارالله اعلام کرد، جنگی که قدرت‌های طاغوتی آن را هدایت می‌کنند، جنگ سرنوشت ساز است و مساله الاقصی و فلسطین یک مساله محوری است.

عبدالملک الحوثی تاکید کرد که ارتباط عربستان و امارات با آمریکا و رژیم صهیونیستی برای هدف قرار دادن امت اسلامی و تسلیم و نابودی آنها است.

رهبر انصارالله گفت: امت اسلامی اگر مقدسات خود را که هویتش است از دست بدهد، به یک امت ضعیفی تبدیل می شود. بنابراین ارتباط امت با قدس و الاقصی اصلی است که بیانگر ارزش‌های آن است.

عبدالملک الحوثی تصریح کرد که عربستان نقش تخریبی در منطقه ایفا می کند و مواضع عربستان و امارات درباره «معامله قرن» برای همگان روشن است.

وی از آحاد ملت یمن خواست مراسم روز جهانی قدس را در صنعا، حدیده و سایر شهرها به طور ویژه و متمایز از سال های گذشته برگزار کنند.

پربیننده ترین خبرها