آیت‌الله آملی لاریجانی: با انتقال یک سفارت خانه رژیم کودک کش صهیونیستی تثبیت نمی‌شود

آیت‌الله آملی لاریجانی: با انتقال یک سفارت خانه رژیم کودک کش صهیونیستی تثبیت نمی‌شود
جمعه 18 خرداد 1397 - 12:29

رییس قوه قضاییه حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس را عاملی موثر در عدم تثبیت سیاست‌های آمریکا و اسراییل برشمرد.

العالم- ایران/ سیاسی 

ایت الله صادق آملی لا یجانی با حضور در راهپیمایی روز قدس در پاسخ به سوالی درباره اینکه با توجه به  انتقال سفارت رژیم صهیونیستی به شهر قدس و موج اعتراضی که در کنار نوار مرزی غزه ایجاد شده ، حضور مردم راهپیمایی روز قدس چه تاثیری دارد؟ گفت: بحمدالله حضور گسترده ، حماسی و پرشکوه مردم را هم در کشور خودمان داریم و هم در همه ملت های مسلمان.

وی افزود: این حضور گسترده یک پیام مهمی دارد؛  کشورهای سلطه خصوصا آمریکایی ها و صهیونیست ها گمان می کنند با  انتقال یک سفارت خانه به بیت المقدس می توانند یک حکومت غاصب کودک کش را تثبیت کنند و در طول این هفتاد سال آنها مظالم بسیاری هم بر مردم فلسطین وارد کرده اند و هم بر امت اسلامی، اما این حضور گسترده نشان می دهد که تثبیت در کار نیست.

وی ادامه داد: تا زمانی که مردم بیدارند وبصیرند انها نمی توانند کاری انجام دهند و ما مطمینیم این عزم راسخ مردم و این حضور  گسترده در جای جای دنیا از ناحیه امت اسلامی و خصوصا ملت بیدار و هوشیار مااین غده سرطانی هر چه زودتر از صحنه تاریخ حذف شود و حذف شد.

وی افزود: شکوه حضور مردم اقتدار و وحدت امت اسلامی را نشان می دهد تا وقتی که این طور در صحنه هستند امریکایی ها و اذنابشان در منطقه  هیچ کاری نمی توانند کنند.

وی ادامه داد: علاوه بر این یک پیام دیگر هم حضور مردم دارد و ان این است که در این زمان که امریکایی ها دایما کشور ما را تهدید می کنند و مردم مقتدر و بصیر با تحریم ها تهدید می کنند این حضور نشان می دهد که مردم در صحنه اند و از این حرفها نمی هراسند و صحنه خارج نمی کنند و تا زمانی که این اتحاد هست  امریکایی ها راه به جایی نخواهند برد و این مردم در صحنه اند و ازاین حرفها نمی هراسند و
این ملت تسلیم نمی شود.

وی تاکید کرد: امریکایی ها و کشورهای سلطه ممکن است برخی حکام فاسد این کشورها را بتوانند به همکاری بخوانند ولی ملت ها تسلیم نمی شوند و از حقوق مردم فلسطین دفاع می کنند و ما مطمینیم که این کشور جعلی صهیونیستی غاصب کودک کش از صحنه تاریخ محو خواهد شد.


وی در پاسخ به سوالی مبنی براینکه دولت های اسلامی چه قصوری کردند که ما همچنان شاهد اشغال فلسطین هستیم؟ افزود: اگر می گذاشتند مردم حرف خودشان را بزنند و اگر حکام غاصب  برخی کشورهای اسلامی سرسپردگی نشان نمی دادند این همه مردم مسلمان با این همه امکانات عظیم شاید می توانستند کشور غاصب را برکنند  ولی ما امروز می بینیم که  سران کشورهای فاسد خیانت می کنند و با امریکایی ها سازگاری می کنند ولی اینده از ان ملت هاست و این حکام فاسد فرعون های زمانند و بزودی برخواهند کند.

پربیننده ترین خبرها